badin.1

چشم انداز بیمه آسیا در سال «جهش تولید»

تصویر روز: مدیرعامل بیمه آسیا به ۱۴ پرسش مطرح‌شده از سوی فعالان بازار سرمایه و سهامداران پاسخ داد و تائید کرد که این شرکت دنبال افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ثابت شامل زمین و افزایش کاربری‌هاست.

به گزارش تصویر روز به نقل از دنیای بانک و بیمه ، مسعود بادین می‌گوید: بیمه آسیا برابر با آیین‌نامه ۹۷ بیمه مرکزی و تحلیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه‌گذاری کرده و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح و نظرات کارشناسی درصدد بهینه کردن پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت در سال ۹۹ است.

مدیرعامل بیمه آسیا درعین‌حال تائید می‌کند که شیوع ویروس کرونا بر حق بیمه تولیدی شرکت‌های بیمه اثر خواهد گذاشت. به گفته مسعود بادین، هرچند بر اساس روند سال‌های گذشته به‌طورمعمول همواره صدور بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه آسیا در حال رشد خواهد بود اما با در نظر گرفتن بروز بحران کرونا در کشور و تعطیلی کسب‌وکارهای در ماه‌های ابتدایی امسال و نامشخص بودن زمان پایان کرونا ممکن است پیش‌بینی افزایش حق بیمه تولیدی بیمه آسیا مورد تجدیدنظر در آینده قرار گیرد.
نایب رئیسه هیئت‌مدیره بیمه آسیا توضیح می‌دهد که افزایش روند ضریب خسارت در سال‌های اخیر بیشتر نشأت‌گرفته از اخذ ذخایر فنی بر اساس الزام آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی بوده و افزون بر اینکه تورم موجود در کشور هم مزید بر علت شده است بااین‌حال بیمه آسیا با رصد پرتفوی کم ریسک درصدد کاهش ضریب خسارت همچون سال ۱۳۹۸ خواهد بود.
بادین تصریح کرده است: بیمه آسیا در نظر دارد که فروش بیمه‌نامه‌های خرد را به شکل بسته‌ای در سال‌های آینده با فرهنگ‌سازی در سطح جامعه افزایش دهد که این برنامه از سال ۱۳۹۸ طی یک برنامه گسترده در حوزه تبلیغات و جذب نمایندگان فروش بیمه عمر و پس‌انداز پایه‌گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *