84dd6d23 0761 4dda b384 b9d

پیام حضور داریوش محمدی در بیمه ایران معین

تصویر روز: مراسم معارفه داریوش محمدی مدیرعامل جدید بیمه ایران معین عصر امروز برگزار شد.

به گزارش تصویر روز در این مراسم دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بیمه ایران معین، اظهار امیدواری کرد آقای محمدی در سمت جدید خود بتواند مسیر رو به پیشرفتی در این شرکت داشته باشد.

 داریوش محمدی مدیرعامل جدید بیمه ایران معین نیز با تشکر از حسن‌اعتماد مجموعه بیمه ایران گفت: امیدوارم بتوانم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت بیمه ایران معین، عملکرد قابل‌قبول و کارنامه درخشانی در این شرکت داشته باشم.

 داریوش محمدی که دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت است، کار خود را در صنعت بیمه از خردادماه ۱۳۷۶ آغاز و در ۲۰ سال حضور خود در بیمه ایران مدارج کارشناسی تا مدیریت را در حوزه های مالی، برنامه و بودجه، امور شعب، حسابرسی و دانشگاه علمی کاربردی طی نموده است. وی سمت های مهمی نیز در سایر شرکت‌های بیمه ای داشته است.

انتخاب داریوش محمدی به عنوان یک مدیر جوان، پاک دست و تحصیلکرده فقط یک انتخاب موفق در بیمه ایران معین نیست، بلکه این انتخاب حاکی از تغییر رویکرد بیمه ایران در بکارگیری از مدیران جوان و خلاق به تبعیت از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است و می تواند نوید بخش رخدادهای امیدوارکننده ای در آینده صنعت بیمه باشد.

f709d35f c7a0 4a3d 966d 3dc413f4d887
انتظار می رود، بیمه ایران معین با حضور مدیرعامل جدید و همچنین اتخاذ استراتژی خلاقانه متناسب با فضای جدید کسب و‌کار در صنعت بیمه بتواند عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.
پایگاه خبری تصویر روز این انتخاب بجا و شایسته را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است شرکت بیمه ایران معین در دوران مدیریت آقای محمدی درمسیر اهداف خود و همچنین اهداف عالی صنعت بیمه گام های موثرتری را بردارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *