park

بازگشایی ۲ هزار بوستان پایتخت

تصویر روز: بیش از دو ماه از حضور ویروس کرونا در پایتخت می‌گذرد. شیوع این بیماری باعث تعطیل شدن بسیاری از کسب و کارها در شهر شد. 

به گزارش فارس یکی از مکان‌هایی که احتمال شیوع کرونا در آن وجود دارد پارک‌ها هستند. شهرداری تهران در نوروز تصمیم به تعطیل کردن پارک‌ها گرفت و ستاد مقابله با کرونا نیز طی دستورالعملی تمامی پارک‌ها را در روز 13 فروردین (روز طبیعت) تعطیل کرد. اما مسئولین شهری خبر دادند که امروز ستاد کرونا اعلام کرد تمامی پارک ها با رعایت پروتکل بهداشتی می توانند بازگشایی شوند.

علی‌اصغر عطایی مدیرعامل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ وقتی کسب و کارها باز شده است، پارک ها هم باز شدند و امروز به صورت مکتوب به ما اعلام شد که پارک ها می توانند باز باشند.

ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: به هر حال شهروندان مشکلات ناشی از استرس کروناویروس و خانه ماندن را دارند به خصوص خانواده‌هایی که فرزند کوچکی دارند.

وی ادامه داد:باید فاصله‌گذاری اجتماعی افراد در این مکان‌ها رعایت شود . شاید پارک‌ها امن‌تر از مترو و مکان‌های بسته باشد اما حتما شهروندان اگر می‌خواهند فرزندان خود را به پارک ببرند فاصله دو تا سه متر رعایت شود ، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *