IranAir

پرواز‌های اضطراری ایران ایر به میلان ایتالیا

تصویر روز: در پی هماهنگی‌های انجام شده، دو پرواز اضطراری هما به میلان در روز‌های چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت و شنبه آینده ۱۳ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

به گزارش صداوسیما از رم، سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد شرکت هواپیمایی ایران ایر برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی به کشور، دو پرواز فوق العاده به میلان خواهد داشت.
در اطلاعیه نمایندگی کشورمان در رم آمده است: «در پی هماهنگی‌های انجام شده و اخذ مجوز‌های مورد نظر، دو پرواز اضطراری هما به میلان در روز‌های چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت و شنبه آینده ۱۳ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. هموطنان متقاضی خصوصا دانشجویان عزیزی که پیش از این درخواست خود را برای عزیمت به سرکنسولگری کشورمان در میلان اعلام کرده اند می‌توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی تهیه بلیط و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را از طریق دفاتر ایران ایر کسب کنند».
داریوش صولت سرکنسول ایران در میلان در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: به منظور آشنایی دانشجویان عزیزی که با پرواز‌های آتی ایران ایر از میلان عازم تهران می‌باشند آخرین تصمیمات وزارت بهداشت در خصوص الزامات بهداشتی مسافرین ورودی را اطلاع رسانی کرده و از ان‌ها خواستیم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی در حین سفر نسبت به تکمیل و امضای فرم‌های خود اظهاری و تعهد نامه قرنطینه اقدام کنند. در عین حال به دلیل استمرار برنامه قرنطینه و محدودیت تردد در سطح شهر میلان، طی نامه‌ای به فرمانداری میلان درخواست کردیم هماهنگی لازم را با پلیس انجام دهند تا مسافرین پرواز‌های ایران ایر به راحتی بتوانند به فرودگاه مالپنسا میلان که خارج از شهر است دسترسی پیدا کنند.
صولت همچنین افزود: از آنجا که بخشی از شیوه نامه‌های بهداشتی سفر در فرودگاه مبدا انجام خواهد شد دو تن از همکاران سرکنسولگری ایران در میلان ضمن حضور در فرودگاه و نظارت بر اجرای مقررات بهداشتی مورد نظر تلاش خواهند کرد، برنامه پرواز در بهترین شرایط انجام شود.
شرکت هواپیمایی ایران ایر در روز‌های پایانی فروردین ماه نیز با دو پرواز فوق العاده به رم، ۳۰۰ دانشجوی ایرانی شاغل در ایتالیا را به کشور بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *