Lufthansa logo

زیان شدید لوفت‌هانزا از کرونا

تصویر روز: شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا همچنان امیدوار است، مذاکراتش با دولت آلمان برای دریافت کمک‌های مالی به زودی به نتیجه برسد.

به گزارش  فارس به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان همچنان امیدوار است بتواند به زودی با دولت آلمان برای دریافت کمک‌های مالی به توافق برسد.

هیأت مدیره این شرکت طی نامه‌ای به کارمندان اعلام کرد که امیدوار است، به زودی مذاکرات با آلمان را برای دریافت کمک مالی در سایه شیوع ویروس کرونا به نتیجه برسد، اما در عین حال لوفت‌هانزا به فکر راه‌های جایگزین برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود در صورت شکست مذاکرات نیز است.

شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت در سفرهای بین‌المللی از سوی کشورها برای کنترل شیوع این ویروس باعث شده لوفت‌هانزا مجبور شود 700 فروند از هواپیماهای خود را زمین‌گیر کند.

از طرف دیگر تعداد مسافران این شرکت نیز 99 درصد کاهش داشته و به همین دلیل لوفت‌هانزا در حال حاضر هر ساعت 1.1 میلیون دلار ضرر می‌کند.

کارستن اسپوحر، مدیرعامل لوفت‌هانزا، و اعضای هیأت مدیره آن در نامه خود اعلام کردند که پیش بینی می‌کند، به زودی مذاکره با دولت آلمان به نتیجه برسد.

لوفت‌هانزا در حال مذاکره با مقامات آلمانی برای دریافت کمک‌ 10 میلیارد یورویی است، اما در قالب این کمک احتمالا دولت آلمان 25 درصد از سهام این گروه شرکت هواپیمایی را در اختیار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *