karimi 1

نقش روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه

تصویر روز: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.

به گزارش تصویر روز سیدمحمد کریمی در جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه کارگروه های تخصصی سندیکا به عنوان اتاق فکر این نهاد صنفی محسوب می شوند، گفت: کارگروه ها به عنوان پشتیبان فکری و فنی سندیکا پذیرفته شده اند، به همین دلیل این نهاد صنفی برای اتخاذ تصمیم درست نیازمند نظرات کارشناسی کارگروه های تخصصی است و ارائه نظر کارشناسی مفید و قابل اتکا هم مستلزم هماهنگی و حضور مستمر و فعال اعضا در جلسات کارگروه است.

وی با بیان اینکه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، نیاز است تلاش ها را دو چندان کرد، اظهار داشت: در سال جاری کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران بصورت جدی تر فعال خواهند بود تا بتوان برای رسیدن به اهداف صنعت بیمه ریل گذاری دقیق تری داشت.

 کریمی نقش کارگروه روابط عمومی در سندیکای بیمه گران ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش اصلی و کلیدی بر عهده دارند و نیاز است کارگروه تخصصی روابط عمومی در این راستا برنام ریزی کند. فرهنگ سازی در جهت توسعه ضریب نفوذ بیمه مهم است که می توان فعالیت های مشترکی طراحی و با هدایت بیمه مرکزی اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *