mosavi.sam

تلویزیون «سام» رسما رونمایی شد

تصویر روز: با حضور سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت بصورت رسمی از خط تولید تلویزیون های ایرانی با برند « سام الکترونیک » رونمایی شد.

به گزارش تصویر روز مهندس سیدعلیرضا موسوی مدیرعامل سام الکترونیک در این مراسم با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، به اعلام کرد: طی یکسال و نیم گذشته بدون اینکه حتی یک نفر از نیروهای این شرکت تعدیل شوند، اقداماتی را در راستای کاهش وابستگی به واردات انجام دادیم تا با طی مسیری دیگر بتوانیم به تولید محصولات جدید بدون اتکا به خارج اقدام کنیم.

وی افزود: تلاش های صورت گرفته به ثمر نشست و امروز مراسم رونمایی از تلویزیون سام الکترونیک با ۱۰ پلتفرم و در ۲۶ مدل و سایز مختلف رونمایی شد. به  گفته وی ساخت این محصولات توسط مهندسان و متخصصان ایرانی برنامه ریزی شده است.

وی اظهارداشت:با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته از مسوولان تقاضا دارم که با مقوله قاچاق به صورت جدی برخورد کنند. وی تصریح کرد: در صورتی که با قاچاقچیان و افرادی که حق و حقوق دولت را پرداخت نمی کنند برخورد نشود، این امر موجب اجحاف به مصرف کنندگان به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش خواهد شد.

c49762d9 2b78 4444 abda 12d0da2b7ab9

مدیرعامل سام الکترونیک یادآور شد: از بانک مرکزی تقاضا داریم تا با تخصیص ارز به تولید کنندگان برای انجام واردات ماشین آلات نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم مواد اولیه که مورد نیاز هست از خارج وارد کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم سرپرست وزارت صمت، استاندار تهران و معاونان وزارت صمت در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های گروه سام الکترونیک، بر تداوم تولید محصولات داخلی توسط این شرکت تاکید کرده و سام الکترونیک را نماد بارزی در این زمینه معرفی کردند.

f7c44687 2fe5 4711 941e ee9d78df3c27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *