518058 483

راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرز‌ها نمی‌گذرد

تصویر روز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم.

 به گزارش صدا و سیما؛ سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از طرح‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو گفت: ما یک صنعت فناورانه در اختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم.
وی تصریح کرد: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرز‌ها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه رمز موفقیت صنعت خودروی کشور را در گرو نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشان ایرانی دانست و عنوان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیرو‌های نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم‌ها به سلامت عبور کرده است و نقشه دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است. به گزارش تصویر روز سردار حاجی زاده عنوان کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها گام بردارد.
وی تاکید کرد: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرز‌ها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.
فرمانده نیرو هوافضای سپاه گفت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *