gh

باید برای تامین ماسک مورد نیاز مردم آماده باشیم

تصویر روز: رییس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد: بهترین کار برای ادامه راه امام خمینی (ره) خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است.

به گزارش تصویر روز دکتر غلامرضا حسن پور امروز 14 خرداد، همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ، به همراه قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران در بازدید از یک واحد تولید صنعتی و اتوماتیک ماسک در استان تهران اعلام کرد: سربازان وفادار ولایت بعد از تلاش شبانه روزی سه ماهه، توانستند از تولید ماسک به صورت نیمه صنعتی و با چرخ به تولید صنعتی و اتوماتیک ماسک دست یابند.

وی اظهارداشت: این واحد، اولین کارخانه تولیدی است که به درخواست بسیج اصناف کشور در اسفند 98 خط پوشاک خود را به تولید ماسک تبدیل کرد.

به گفته وی این کارخانه ضمن بازگشت به تولید اصلی خود، بطور همزمان از تولید ماسک هم غافل نشده و با راه اندازی خط تولید اتوماتیک با دوخت اولتراسونیک، نیاز جامعه به ماسک را نیز تأمین می‌نماید.

دکتر حسن پور اظهارداشت: با توجه به اینکه امسال مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی درحرم مطهر امام (ره) برگزار نشد و از طرفی سفارش امام خمینی (ره) به مسئولین خدمت رسانی بی منت به مردم است، امروز برای بازدید ازخط تولید اتوماتیک ماسک به این واحد تولیدی رفتیم.

وی تاکید کرد: بسیج اصناف از همه فرصت ها حتی روزهای تعطیل برای رفع نگرانی مردم در بحران کرونا غافل نشده و بهترین کار برای ادامه راه امام خمینی (ره) را خدمت به مردم شریف ایران اسلامی می داند.

وی افزود: این دستگاه تولید صنعتی و اتوماتیک ماسک در یک شیفت کاری روزانه سی هزار ماسک سه لایه پزشکی را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان اعلام کرد: با توجه به هشدار مسئولان وزارت بهداشت در خصوص احتمال موج جدید اپیدمی کرونا در پاییز و زمستان ، ما باید همچنان آمادگی خود را برای تامین ماسک مورد نیاز مردم حفظ نماییم.

117f755c 1923 4dc3 969e 17d

2e8dc8be 91b9 4ceb a5cb fec

19d7709b e63f 4912 b766 b85

fab40929 4d72 4c00 9a24 399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *