ikco 1

برندگان قرعه کشی ایران خودرو معرفی شدند

تصویر روز: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد بعد از انجام فرآیند قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات خود تا ساعت ۱۴ برای ۶۰۰۰ نفر از برندگان پیامک ارسال شد.

 ارسال پیامک برای برندگان قرعه کشی پس از تایید فرآیند قرعه کشی از سوی نهاد‌های نظارتی آغاز شد و قرار است علاوه بر ارسال پیامک برای همه ۱۵ هزار برنده قرعه کشی، اسامی برندگان در سایت گروه صنعتی ایران خودرو نیز درج شود ضمن اینکه به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با برندگان به صورت تلفنی نیز تماس گرفته می‌شود.

۱۵ هزار برنده محصولات ایران خودرو مشخص شدند
قرعه کشی چهار محصول ایران خودرو در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انجام و ۱۵ هزار برنده طرح پیش فروش عید فطر این خودروسازی مشخص شد.
با این قرعه کشی که در شرکت ساپکو انجام شد ۶۳۰ نفر برای خودروی رانا، چهار هزار نفر برای خودروی پژو پارس، ۶۳۷۰ نفر برای خودروی پژو ۲۰۶ و ۴۰۰۰ نفر برای خودرو پژو اس ال ایکس به عنوان برنده معرفی شدند.
همچنین ۱۵۰۰ نفر یعنی ۱۰ درصد بیشتر از میزان اعلامی برنده ‌ها نیز به عنوان ذخیره مشخص شدند تا اگر برندگان نتوانستند بنا به هر دلیلی تا ۴۸ ساعت وجه خود را تکمیل کنند و یا اینکه از ادامه فرآیند انصراف دهند افراد ذخیره به ترتیب اولویت جایگزین خواهند شد.
در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و صد و پنجاه و سه نفر ثبت نام خود را قطعی کرده بودند که از این میزان ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر برای خودروی رانا، ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر برای خودرو پژو پارس، یک میلیون و پنجاه هزار و چهارصد و پنجاه و سه نفر برای خودرو پژو ۲۰۶ و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر برای خودرو پژو اس ال ایکس ثبت نام کرده بودند.

ثبت نام بیش از ۴ میلیون نفر در پیش فروش ایران خودرو
ثبت نام فروش فوق العاده عید فطر ایران خودرو چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۵۳ نفر را جذب کرد.
چهار میلیون و هفتصد و چهل و چهار هزار و و ۹۸۴ نفر در ثبت نام اولیه ایران خودرو شرکت کردند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۱۸ نفر همزمان در سایپا هم ثبت نام کرده بودند و۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر هم پلاک جاری داشتند که با کسر این تعداد ثبت نام برای چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۵۳ نفر برای چهار خودروی رانا، پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو slx انجام شد.

بر اساس این گزارش برای خودرو رانا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر، برای خودرو پژو پارس دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر، برای خودرو ۲۰۶ یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر و برای خودرو پژو اس ال ایکس ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر ثبت‌نام کردند که کلاً ۱۵ هزار نفر از این تعداد نامشان از قرعه‌کشی بیرون خواهد آمد ضمن اینکه علاوه بر ۱۵ هزار نفر نام ۱۵۰۰ نفر یعنی ۱۰ درصد برنده‌ها نیز اعلام می‌شود تا اگر برنده‌ها در ۴۸ ساعت پس از اعلام نام شان نتوانستند وجه را تکمیل کنند این تعداد جایگزین شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *