112937 662 1

کار را به کاردان بسپارید

تصویر روز: جمله معرفی هست که میگه ، باید کار را به کاردان و اهل فن آن سپرد. قطعا مفهوم این جمله را تک تک ما در مراحل مختلف زندگی درک کرده و به آن ایمان داریم.

تردیدی نیست که باید هرکاری را به اهل آن سپرد . کسی که کار را بلد باشد وتوان انجام آن را داشته باشد. با این روش ضمن صرفه جویی در زمان ، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهیم کرد. یکی از روش های سپردن کار به اهل فن ، بهره مندی از شبکه گسترده خدمات شرکت ایساکو و استفاده از خدمات سیار امداد خودرو ایران است که در متن زیر به نحوه اشتراک آن اشاره شده است.

 اشتراک امداد سیار امدادخودرو ایران

در دنیای مدرن ‌و افزایش روز افزون مشغله‌های روزمره دیگر فرصت دست به آچار شدن و رفع ایراد خودرو در راه و بیراهه برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو میسر نیست. از سوی دیگر با ارتقا فناوری‌های به‌کار رفته در خودروها، زمان آن رسیده تا کار را به کاردان بسپاریم و از امدادخودرو ایران خدمت بگیریم. شما می‌توانید با دریافت اشتراک امداد سیار به خانواده بزرگ امدادخودرو ایران بپیوندید و دیگر نگران خودرویتان نباشید. کافی است به وب سایت www.096440.com مراجعه و یا با شماره سراسری امدادخودرو ایران ۰۹۶۴۴۰ زیر کلید ۳ تماس بگیرید.

112937 662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *