majles.1

ورود مجلس به موضوع افزایش نرخ دلار

تصویر روز: نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: افزایش نرخ رهن و اجاره مسکن بر گرده مردم فشار می‌آورد و وزارتخانه‌های عریض وطویل فکری به حال مردم بیچاره نمی‌کند.

به گزارش فارس، جلالی رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیر 99) طی تذکر شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت: دلار مرز 20 هزار تومان را رد کرده است و یک زمانی مقام معظم رهبری امر فرمودند که آقایی دلار باید بشکند و اکنون فرصت در اختیار ما است و باید مجلس به این موضوع ورود کند و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

وی طی تذکری به وزیر نیرو گفت: علیرغم اینکه امسال در سال جهش تولید هستیم و با مشکلات متعددی روبرو هستیم برق کشاوزی حوزه انتخابیه بنده که قطب تولید گندم در کشور است روزانه 6 ساعت قطع می‌شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس یادآور شد: سالانه متداول بود که برق کشاورزان مرودشتی روزی 4 ساعت قطع می‌شد الان که در سال جهش تولید هستیم روزی 6 ساعت قطع می‌شود. این موضوع برای تولید کشاورزی کشور فاجعه‌آفرینی می‌کند

رشیدی‌کوچی طی تذکری به وزیر نیرو گفت: نصف جمعیت شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) آب شرب سالم در اختیار ندارند. روستای کناره در حوزه انتخابیه من با 5 الی 6 هزار جمعیت مجبور بودند آب تلخ استفاده کنند و اکنون شبکه آبرسانی آنها به شدت دچار مشکل است و جمعیت زیادی دسترسی به آب ندارند. اینها نیازهای اولیه یک جامعه است.

وی با اشاره به افزایش نرخ رهن و اجاره مسکن، گفت: رهن و اجاره بها بر گرده مردم فشار می‌آورد چرا وزارتخانه‌ها با این ساختمان‌های عریض و طویل فکری به حال مردم بیچاره نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *