havashenasi

افزایش نسبی دما از سه شنبه

تصویر روز: کارشناس هواشناسی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود از سه شنبه تا پایان هفته با روند افزایش نسبی دمای هوا مواجه باشیم.

خانم معصومه احمدی در مصاحبه با صدا و سیما افزود: برابر آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی تا سه روز آینده در نوار شمالی کشور به خصوص در دامنه‌های البرز در استان‌های مازندران و نواحی شمالی تهران، قزوین، البرز و سمنان در برخی ساعات شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود که به ویژه این شرایط در ساعات عصر و اوایل شب رخ می‌دهد.
وی گفت: همین شرایط را در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور و نواحی جنوبی استان سیستان و بلوچستان و شمال شرق استان هرمزگان و برخی مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می‌کنیم.
خانم احمدی افزود: وزش باد پدیده غالب مناطق مرکزی، شمال شرق و شرق کشور است که در بخش‌هایی از استان‌های تهران، قم، مرکزی و سمنان پیش بینی می‌شود و در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل که کانون وزش باد‌های ۱۲۰ روزه است شاهد وزش باد خواهیم بود که منجر به خیزش گرد و خاک خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آب‌های جنوبی کشور در منطقه شرقی دریای عمان هم مواج خواهد بود.
خانم احمدی افزود: در پایتخت نیز امروز به ویژه در نواحی شمالی؛ رگبار، رعد و برق و افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود و دما در گرم ترین زمان به ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *