tamin ejtemaei

روزهای هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شد

تصویر روز: روز ۱۹ تیر و نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی به نام “تأمین اجتماعی؛ زمینه‌ساز جهش تولید” نامگذاری شده است.

به گزارش تصویر روز با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید؛ روز ۱۹ تیر و نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی به نام “تأمین اجتماعی؛ زمینه‌ساز جهش تولید” نامگذاری شده است.
روز ۲۰ تیر و دومین روز از هفته تأمین اجتماعی به پاس تلاش همکاران حوزه درمان در مقابله با ویروس کرونا با نام “پا به پای نظام سلامت در مقابله با کرونا” نامگذاری شده است.
۲۱ تیر و سومین روز از هفته تأمین اجتماعی که مصادف با روز عفاف و حجاب است، به منظور توجه ویژه به بیمه بانوان به عنوان محور خانواده در پوشش بیمه زنان خانه‌دار و دختران دانشجو به نام روز “زندگی سالم با گسترش نظام رفاه و تامین اجتماعی” نام‌گذاری شده است.
۲۲ تیر و چهارمین روز از هفته تأمین اجتماعی نیز با توجه به اینکه ایجاد آرامش و امنیت روانی نیرو‌های مولد کشور، راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است، به نام “تامین اجتماعی ضامن امنیت اقتصادی و آرامش نیرو‌های مولد” نامگذاری شده است.
۲۳ تیر و پنجمین روز از هفته تأمین اجتماعی که با روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان مصادف است به منظور توجه ویژه به موضوع سه جانبه گرایی با نام “کارگران، کارفرمایان و دولت سه ضلع مثلث تامین اجتماعی” نامگذاری شده است.
۲۴ تیر به منظور تجلیل از بازنشستگان بعنوان صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی که پشتوانه اصلی این صندوق بین نسلی هستند به نام “تامین اجتماعی، ارتقای سلامت و کرامت بازنشستگان” نامگذاری شده است.
۲۵ تیر نیز که در تقویم رسمی کشور به نام روز تأمین اجتماعی نامگذاری شده است؛ با توجه به اولویت توسعه ارائه خدمات به مخاطبان بصورت غیرحضوری که راهبرد اصلی تامین اجتماعی است به نام “تأمین اجتماعی دیجیتال” نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *