0cc7ed8d 1311 4af2 b0fc 796

پرداخت خسارت ۲۲ میلیارد ریالی بیمه ایران معین در آبادان

تصویر روز: مراسم اعطای چک خسارت مجموعه تجاری سید ارزونی با حضور فرماندار ویژه آبادان و مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در محل فرمانداری آبادان برگزار شد.

به گزارش تصویر روز فرماندار آبادان در این مراسم گفت: در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کشور، حمایت از کسب و کارها حرکت ارزشمندی است و بی تردید ما قدردان مجموعه هایی هستیم که در این چنین شرایطی به مردم خدمت می کنند.
موسوی در ادامه افزود: در این شرایط سخت کرونایی که بخشی از بازار ما دچار حادثه آتش سوزی شده و آسیب دیده یک شرکت خوب بیمه ای در سریع ترین زمان ممکن خسارت آن را پرداخت کرده است .

وی همچنین به سوابق خوب و دیرینه بیمه ایران معین در ارائه خدمت به مردم این منطقه اشاره کرد و افزود: بیمه ایران معین در دولت تدبیر و امید در ارتقاء سطح کیفیت و بهبود ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مردم گام‌های موثری برداشته است.

همچنین مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نیز در این مراسم با اشاره به پرداخت این خسارت به مجموعه تجاری آبادان گفت : پرداخت این خسارت پس از بررسی پرونده و ارزیابی خسارت در کمتر از دوماه صورت گرفته است . به گزارش تصویر روز دکتر محمدی پرداخت به موقع به زیان‌دیدگان را از اهداف اصلی فعالیت های شرکت بیمه ایران معین است در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد و افزود: پرداخت خسارت به این مجموعه در شرایطی انجام شده که کشور در شرایط سخت کرونایی قرار گرفته است .
دکتر محمدی افزود: بهترین زمان برای جلب رضایت بیمه گذاران ، هنگام وقوع خسارت است و درهمین راستا این شرکت به دلیل توانگری مالی بالا خسارت وارده به این مجموعه را درکمترین زمان ممکن پرداخت کرده است.
مدیرعامل بیمه ایران معین با اشاره به بزرگی این حادثه گفت: براثر این آتش سوزی به ۲۴ غرفه این مجموعه خسارت کلی وارد شده و تقریبا تمامی اموال، کالا و ابنیه این بیمه گذار سوخته و از بین رفته بود که با پرداخت به موقع خسارت از سوی شرکت بیمه ایران معین انتظار می رود کسب و‌کار این بیمه گذار به شرایط قبل از وقوع حادثه برگردد. به گزارش تصویر روز لازم به ذکر است در پایان این مراسم چک خسارت ۲۲ میلیاد ریالی توسط مدیرعامل بیمه ایران معین به مالک این مجموعه تجاری تحویل داده شد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *