monesan isaco

ایساکو برای سلامتی مشتریان و کارکنان سنگ تمام گذاشت

تصویر روز: مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از تلاش مضاعف این مجموعه در راستای مقابله با انتشار بیماری کوید ۱۹ در شرایط بحرانی اخیر خبر داد.

به گزارش تصویر روز مهدی مونسان در این‌باره گفت: این شرکت به عنوان خط مقدم ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو، به منظور کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا، همچنان بر استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم تجمع در نمایندگی‌ها تاکید دارد.

وی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرد: پیش از مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، با کسب اطلاع از مرکز پاسخگویی ایران خودرو به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه به اپلیکیشن ایساکو از خدماتی که به صورت غیرحضوری توسط امدادخودرو ایران، در محل قابل انجام است مطلع شوند و برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با ماندن در منزل از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی افزود: در صورتی که مشکل خودرو، با دریافت خدمات غیر حضوری در محل قابل حل نبود، مشتریان می‌توانند با رعایت کامل موازین بهداشتی، به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

مونسان یادآور شد: از اوایل شیوع بیماری در اسفند ماه سال اخیر، تمهیدات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی نمایندگی‌های ایران‌خودرو اعمال شد و همزمان با اوج گرفتن مجدد این بیماری در مرحله دوم، این برنامه‌ها با دقت و سخت‌گیری بیشتری در همه مراکز به اجرا درمی‌آید.

مدیر عامل ایساکو از اقداماتی نظیر تاکید بر استفاده از ماسک و تب‌سنجی در بدو ورود، در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست، ایجاد فاصله اجتماعی لازم در سالن‌های پذیرش و انتظار، جداسازی فضای حضور پرسنل و مراجعه‌کنندگان با استفاده از لایه محافظ، ضدعفونی مداوم فضاهای عمومی و … در نمایندگی‌ها خبر داد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه هم‌میهنان و تشکر و قدردانی از کادر درمان که در این شرایط خطیر، با از جان‌گذشتگی به جامعه خدمت می‌کنند گفت: ارائه خدمات به هموطنان نباید با هیچ خللی مواجه شود و از این جهت، پرسنل ما با تلاش در مسیر حفظ سلامتی خود و دیگران، می‌کوشند بالاترین بازدهی را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *