saipa

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

تصویر روز: اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی سایپا در سال جدید، روی سایت این شرکت بارگذاری شد؛ دور جدید فروش محصولات سایپا (طرح مشارکت) از امروز (یکشنبه ۲۹ تیر) آغاز شد.

 مجید باقری قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد: پس از اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی سایپا؛ برندگان فرصت دارند ظرف مدت ۷۲ ساعت، تکمیل وجه کنند.
وی اضافه کرد: در این مرحله، قرعه کشی برای سه مدل از تولیدات سایپا برگزار شد و از مجموع ۲۵۰ هزار متقاضی، ۱۴ هزار نفر برای دریافت این خودرو‌ها برنده شدند و ۵۰ درصد این ظرفیت نیز به عنوان نفرات رزرو انتخاب شدند تا در صورت انصراف متقاضیان جایگزین آن‌ها شوند.
باقری با بیان اینکه این خودروساز از ابتدای سال موفق به کاهش ۵۰ درصدی معوقات و تعهدات خود شده است و از ابتدای سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد خودرو بیشتر تحویل مشتریان شده است گفت: با این روند، امیدواریم همه پیش فروش‌های انجام شده در بازه زمانی تعیین شده تحویل متقاضیان شود.
وی افزود: کسانی که در این مرحله نتوانسته اند خرید خودرو انجام دهند یا برنده نشده اند نیز می‌توانند در مرحله چهارم ثبت نام خودرو‌های سایپا که بصورت پیش فروش انجام می‌شود شرکت کنند.
قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: این مرحله نیز از ساعت ۱۰ امروز برای پیش فروش ۲۰ هزار خودرو با تحویل شهریور و مهر سال آینده انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای همه محصولات سایپا شامل همه محصولات جدید به همراه خودرو‌های کوئیک، کوئیک آر و ساینا ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *