tolid.5

واگذاری بخشی از سهام شستا به کارگران

تصویر روز: معاون توسعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بخشی از سهام شستا به کارگران واگذار می شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با هدف توزیع عادلانه ثروت و کمک به معیشت اقتصادی کارگران ۱۰ درصد از سهم بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور یعنی شستا به این قشر زحمتکش واگذار شده است.

غلامرضا پناه افزایش چهار برابری تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان، راه اندازی بانک اطلاعاتی شرکت‌های تعاونی، شفاف سازی معاملات و تعیین تکلیف شرکت‌های تعاونی زیانده و راکد را از دیگر فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد وافزود: با تغییر و اصلاح برخی سیاست‌ها و اقدامات جدید درآمد صندوق رفاه تامین اجتماعی شش برابر شده است.

وی تعدد ضوابط، قوانین موازی و کاغذ بازی را از عوامل تخلف و فساد اداری و از موانع تحقق سیاست‌های تولید اشتغال و ارتقاء تامین اجتماعی برشمرد و ادامه داد: به منظور بهبود فرایند‌ها و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی به پیشنهاد و تدبیر رئیس سازمان تامین اجتماعی هزار و ۸۰۰ دستورالعمل این حوزه اصلاح و به ۶۰ دستورالعمل تقلیل می‌یابد.
غلامرضا پناه فنی و حرفه‌ای را مظلومترین حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: سهم اعتبارات این نهاد سه درصد افزایش دارد، این در حالی است که این نهاد رسالت پرورش نیروی کار ماهر را عهده دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *