pelak.1

نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک

تصویر روز: رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی در تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پایتخت خبر داد.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایسنا سرهنگ علی محمدی دراین باره گفت: با دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن ابتدا ظرفیت یک سالن از دو مرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و میثم در غرب تهران و سپس تمام ظرفیت مراکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس و الغدیر در یافت آباد به نوبت‌دهی اینترنتی اختصاص یافت.

وی افزود: در همین راستا نیز متقاضیان دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک باید با مراجعه به سامانه nobatdehi.epolice.ir نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در همان ساعت اعلام شده به مرکزی که از آن وقت گرفته‌اند، مراجعه کنند.

محمدی درباره دو مرکزی که به سامانه نوبت دهی اینترنتی نپیوسته بودند نیز گفت: با اقدامات انجام شده از روز سه شنبه همین هفته خدمات در دو مرکز چیتگر و باقرشهر نیز با تمام ظرفیت برای افرادی که اقدام به دریافت نوبت اینترنتی کرده‌اند، ارائه خواهد شد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه با پیوستن این دو مرکز، امکان دریافت نوبت اینترنتی در تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو در تهران فراهم شد، گفت: به زودی طرح نوبت‌دهی اینترنتی در دیگر مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک دیگر استان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

به گفته محمدی، در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند، البته در مواردی حتی برای همان روز نیز ظرفیت دریافت نوبت وجود داشته است.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، درباره افرادی که نوبت اینترنتی دریافت‌کرده‌اند نیز گفـت: این افراد حتما در ساعت اعلام شده در مرکز حضور داشته باشند، اطلاعات این افراد در قسمت ورودی مراکز تعویض پلاک وجود دارد و به راحتی می‌توانند وارد شوند. اما همانطور که گفتم لازم است حتما در همان زمان اعلام شده حضور پیدا کنند و اگر بعد از زمان اعلامی هم در محل حاضر شوند، امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت و باید نوبت دیگری دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *