rahimi.1

دستگیری ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر

تصویر روز: رئیس پلیس پایتخت از کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار سرتیپ حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح ظفر که در منطقه جنوب تهران انجام شد، گفت: از امروز طرح پاکسازی در محلات را محله به محله آغاز کردیم و بیشتر توجه به مناطق آلوده خواهد بود.
وی افزود: اولین منطقه که امروز این طرح اجرا شد، محلات شوش، هرندی، مولوی و دروازه غار بود و در این طرح تمامی پلیس‌های تخصصی حضور دارند و در ۴۸ ساعت گذشته ۱۴۶ خرده فروش موادمخدر و ۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این محلات کشف و ضبط شد و ۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر شدند.
سردار رحیمی گفت: ۶۳۶ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند و ۱۹ مالخر دستگیر و ۲۱ باب منزل که در زمینه فروش موادمخدر فعالیت می‌کردند، پلمب شدند.
وی افزود: متاسفانه در درون این ۲۱ باب منزل ۱۵۰ اتاق کوچک درست کرده بودند که معتادان زندگی می‌کردند که همه این منازل پلمب شدند.
رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۲۷ واحد صنفی نیز که در زمینه فروش موادمخدر فعالیت می‌کردند، نیز پلمب شدند.
سردار رحیمی گفت: پلیس در یک سال و هفت ماه که در حال پاکسازی محله شوش، هرندی و دروازه غار است هیچ گاه عقب نشینی نکرده و به وظایف خود عمل کرده است، اما عملکرد تنهایی پلیس و دستگاه قضایی جواب نخواهد داد و بقیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز بایستی ورود پیدا کنند.
وی افزود: شهرداری و سازمان تربیت بدنی در بحث ایجاد فضا‌های تفریحی و سالم و ایجاد کتابخانه بایستی حضوری فعال داشته باشند و همه دستگاه‌ها قول می‌دهند، اما اتفاقی صورت نمی‌گیرد.
سردار رحیمی گفت: در زمینه ایجاد اشتغال نیز باید وزارت رفاه و همچنین شهرداری فعال شوند و از دستگاه قضایی نیز انتظار داریم از دادن آزادی‌های مشروط و تخفیف در جرم خودداری کنند.
وی افزود: برای نگهداری معتادان متجاهر نیاز به ظرفیت جدید شش هفت هزار نفری است تا بتوانیم پایتخت را از لوث وجود معتادان متجاهر پاکسازی کنیم و این نیاز به مساعدت و همکاری سازمان‌ها و نهاد‌ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *