ff5f7068 7074 43f5 bbc7 1c3

دیدار مدیر عامل بیمه ملت با کارکنان ساختمان کالج

تصویر روز: مدیرعامل بیمه ملت با کارکنان این شرکت در ساختمان کالج دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تصویر روز دکتر دلفراز در این دیدار که به صورت سرزده انجام شد با کارکنان این شرکت در ساختمان کالج به گفت و گو پرداخت و در نشستی صمیمی احکام روسای اداره‌ها را صادر کرد.

دکتر دلفراز، در نشستی با کارکنان بیمه ملت در ساختمان کالج، با اشاره به رویکرد مثبت کارکنان این شرکت از تلاش‌های بی‌شائبه و مجدانه آنها تشکر و قدردانی کرد و گفت: «وجود نیروهای متخصص در شرکت، موجب می‌شود تا بهتر بتوانیم به اهداف سازمانی دست یابیم و ادامه این روند و تحقق کامل اهداف نیازمند هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شرکت است.»

وی، برگزاری چنین نشست‌هایی را در راستای ایجاد همدلی و یکپارچگی در ساختار شرکت مفید دانست و بیان کرد:« آگاهی از اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت توسط نیروهای متخصص داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است. دایره اطلاعات نیروهای متخصص داخلی به درک صحیح از سیاست‌های شرکت کمک می‌کند.»

دکتر دلفراز، با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی متخصص در شرکت بیمه ملت افزود: « انتخاب روسای اداره‌ها از داخل سازمان و نیروهای داخلی، احساس خوب و رضایت‌بخش را در دیگر کارکنان ایجاد می‌کند که در سازمان کار می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهد در صورت احراز و اثبات شایستگی‌هایشان رشد کنند و به مدارج بالاتر برسند.»

دکتر دلفراز با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای متخصص داخلی به عنوان روسای اداره‌ها در شرکت بیان کرد:« فرایند انتخاب روسای اداره‌ها در قالب نظام شایسته‌سالاری بررسی شده و باید در تمامی سطوح مورد توجه قرارگیرد؛ و برای تحقق اهداف سازمانی افراد لایق و کاردان باید در راس امور قرار گیرند.»

وی شایسته‌سالاری را به کارگماری مناسب‌ترین افراد در مناسب‌ترین جایگاه در یک سازمان دانست و ادامه داد: «با توجه به توانمندی های کارکنان، روسای اداره‌های مربوطه از میان کارکنان داخلی شرکت انتخاب شده‌اند چرا که وفاداری و تعهد آنها از معیارهای اصلی این انتخاب به حساب می‌آید.»

دکتر دلفراز، از تلاش و جدیت کارکنان در اجرای برنامه‌های شرکت تشکر کرد و از آنان خواست با جدیت و کوشش بیشتری در جهت برنامه‌ها و اهداف تبیین شده گام بردارند.

بر اساس گزارش خانم ها آزاده چراغی، فاطمه رازقی، فاطمه درویش، الهه مصفا، لیلا رسولی و آقایان داود خزائی، حمید اسدی استاد کلایه، علی اکبر گلشنی، سعید مختاری و حسینعلی شیرازی، حمیدرضا دربانیان و امیر حمزه ملکیان به عنوان روسای ادارات منصوب شدند.

مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود
مدیرعامل بیمه ملت با بیان اهمیت آموزش منابع انسانی و توجه به امر آموزش کارکنان در صنعت بیمه گفت: آزمون جامع عمومی با هدف افزایش دانش عمومی و تخصصی کارکنان شرکت بیمه ملت و ایجاد شاخص‌هایی برای رتبه‌بندی شغلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر دلفراز با تاکید بر اهمیت به‌روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان و اشراف به قوانین و مقررات بیمه، ارتقای سطح آگاهی علمی و دانش تخصصی را مهم دانست و افزود: نخبه‌پروری و مدیریت دانش از جمله عوامل کلیدی در میزان رشد و پیشرفت شرکت است بنابراین می‌کوشیم کارکنان بیمه ملت را به لحاظ دانش و اطلاعات به عنوان نخبه‌ پرورش دهیم.

وی با اشاره به این‌که آزمون جامع عمومی برای اولین بار در صنعت بیمه، در بیمه ملت برگزار شد؛ بیان کرد: مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود و با برگزاری چنین آزمون‌هایی کارکنان می‌توانند اطلاعات و دانش شغلی خود را محک بزنند.

مدیرعامل بیمه ملت، کسب موفقیت در این آزمون‌ها را در ارتقای کارکنان و در راستای تحقق شایسته‌سالاری ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و باید با افزایش دانش به درستی پرورش یابد، مطالعه بخش‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بیمه و تلاش در به‌روزرسانی اطلاعات موجب افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه می‌شود.

دلفراز آموزش در حین کار را نوعی خدمت دانست و ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات در پی بالابردن دانش شغلی کارکنان؛ اثرات مثبتی را با خود به همراه داد که این اثرات در نهایت به همکاران و شعب برمی‌گردد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه، از فاطمه رازقی، اسرا امیرخانی نجف‌آبادی، امیر شایگانی، سعید عباسی اضماره، زهرا اسدی، الهه خالصی، فاطمه طابنده، سعید معدنچی‌ها و حسین احمدی به عنوان نفرات برتر آزمون جامع عمومی بیمه ملت تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این آزمون که از طریق سامانه جامع آموزش به صورت آنلاین روز پنجشنبه نهم مردادماه در قالب 115 تست چهار گزینه‌ای در 7 مبحث برگزار شد، تعداد 328 نفر از پرسنل شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *