ghaeri.aseman

کاپیتان قادری: در ایام کرونا خدمت رسانی را متوقف نکردیم

تصویر روز: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: تا پایان سال 5 فروند هواپیمای 737 به ناوگان این شرکت افزوده می شود.

به گزارش تصویر روز کاپیتان مهدی قادری ضمن گرامیداشت یادوخاطره جانفشانی‌ها وایثارگری‌های شهداء،رزمندگان،آزادگان وجانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : با ورود این تعداد هواپیمای جدید میانگین عمر ناوگان هوایی کاهش قابل توجهي يافته و موجب کاهش هزینه های جاری شرکت نيزخواهد شد.

وی افزود: برای خرید این هواپیماها پیش بینی لازم صورت گرفته و این موضوع در بودجه سال 99 شرکت به جهت تامين منابع دیده شده است.

کاپیتان قادری در ادامه به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل بسته شدن مرزهای هوایی و کاهش شدید مسافرت ها ، زیان اقتصادی فراوانی به صنعت هوایی ایران و جهان وارد شد اما تلاش کردیم با بهره مندی صحیح از پتانسیل های موجود و با مديريت زمانبندي انجام تعميرات و بازرسي هاي فني الزامي در دوران زمين گيري هواپيماها و افزايش ناوگان آماده به خدمت ، براین مشکلات غلبه نماييم.

وی یادآورشد: با شیوع ویروس کرونا درصنعت هوانوردی برای اولین بار بسیاری از هواپیماهای جهان زمینگیر شدند و برخی شرکتهای بزرگ نیز تا مرز ورشکستگی پیش رفتند.

وی اظهارداشت: علی رغم بروز این مشکلات ، شرکت آسمان با تشكيل منظم جلسات كارگروه شرايط اضطراري( ERP ) از ابتداي اسفند ماه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، در تمام این ایام خدمت رسانی به مردم را متوقف نکرد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کر د: آسمان اولین شرکتی بود که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به غربالگري و توزیع بسته های بهداشتی در پروازها نمود .

خبر خوش برای بازنشستگان

کاپیتان قادری در ادامه از پيش بيني منابع مالي پرداخت باقيمانده پاداش پايان خدمت بازنشستگان خبر داد .

به گفته وی در پی شیوع ویروس کرونا و ضرر وزیان هنگفت در حوزه حمل ونقل، ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلاتی را برای جبران بخشي از خسارت ایرلاین ها اختصاص داد و مقرر شد تا این تسهیلات به شرکت ها پرداخت شود، ليكن این وعده برای تعدادي از زير مجموعه هاي صنعت هوایی هنوز محقق نشده است.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد : در این خصوص بانک‌های عامل به ایرلاین‌ها معرفی شده و پرداخت این تسهیلات در مراحل انجام امور اداري مربوطه و تضامين بانكي است و اميدواريم هرچه سريعتر با مرتفع شدن موانع ، اين امر محقق گردد .

وی در پایان اظهارداشت : با توجه به همزماني پرداخت پاداش پايان خدمت عزيزان بازنشسته در پايان سال 1398و شيوع ويروس كرونا در اسفندماه و كاهش شديد درآمد صنعت هواپيمايي ، متاسفانه امكان پرداخت كامل مطالبات ايشان ميسر نشد و با تامين منابع مالي از محل تسهيلات مذكور ، قطعا پرداخت تمامي مطالبات اين قشر عزيز در اولويت اقدام ميباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *