images b4366994

رونمایی از موتورسیکلت «کیمکو»

تصویر روز: گروه صنعتی کبیر موتور  عصر امروز در مراسمی با حضور خبرنگاران از موتورسیکلت جدید این شرکت با برند «کیمکو » رونمایی کرد.
به گزارش تصویر روز به نقل از پرشین خودرو، کبیر موتور که در سال های اخیر تبدیل به یکی از بازیگران بزرگ حوزه موتورسیکلت ایران شده است، محصولی جدید را به بازار ایران معرفی کرد.

محصول جدید کبیرموتور که در آینده نزدیک قیمت و زمان فروش آن اعلام خواهد شد، از برند کیمکو است.

برند کیمکو به عنوان یکی از زیرمجموعه های برند هوندا ژاپن شناخته می شود که در بسیاری از بازارهای جهان نظیر آمریکا توانسته است سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

برند کیمکو که با ب ام و نیز مشارکت هایی دارد از فعال ترین برندهای موتورسیکلت است که با آمار تولید یک میلیون دستگاه در سال توانسته است جایگاه سوم را بعد از هوندا و یاماها به خود اختصاص دهد.

محصولی که کبیر موتور رونمایی کرده است، پیپل peoples نام دارد هر چند کبیر موتور اعلام کرد که تمام محصولات این برند را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

موتورسیکلت جدید کبیر موتور به امکاناتی نظیر ترمز های دیسکی عقب و جلو، سیستم ای بی اس، سوئیچ اینرسی، فیس شیلد فابریک، سیستم ضدسرقت، سوئیچ پوش، سنسور جک بغل، باکس پرتابل و زیر صندلی، سیستم تعلیق تلسکوپی جلو، سیستم چنگکی قابل تنطیم عقب، 2 پورت یو اس بی، دی لایت و دستگیره کیف مجهز است.

موتورسیکلت کیمکو پیپلز با گیربکس سی وی تی و توان اسمی 10 کیلووات معادل 13.5 اسب بخار با شتاب صفر تا 100 در حدود 7 ثانیه ای، سرعت 120 کیلومتر در ساعت را امکان پذیر می کند.

images b4366996

images b4366993 1

images b4366950

images b4366986

images b4366951

images b4367001

تصاویر: سایت پرشین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *