cf46630f ff7a 4a65 af02 a30

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

تصویر روز: فرمانده بسیج شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: بسیج همواره مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار مردم عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
کاپیتان مهدی تابش نژاد ضمن بیان این مطلب افزود: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ بدون برگزاری تجمع و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اجرا شد.
فرمانده بسیج هواپیمایی آسمان گفت: برنامه های امسال بیشتر در حوزه مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه پی گیری و انجام شد.
کاپیتان مهدی تابش نژاد تصریح کرد: در این خصوص خانواده های نیازمند شناسایی شده و بسته های کمک معیشتی موادغذایی برای آن ها تامین شده که توسط بسیجیان شرکت آسمان به آنان اهدا خواهد شد.
به گفته وی برنامه های بسیج امسال بیشتر به سمت و سوی مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹ و تلاش در جهت کمک به حفظ سلامت مردم بود.
وی اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود تلاش کردیم بیشتر اقدامات و برنامه های خود را در فضای مجازی ارایه نماییم.
وی تصریح کرد: علاوه بر افزایش فعالیت ها در فضای مجازی تلاش شد تا با آذین بندی ، نصب تصاویر و بنر درمعابر و خیابان های شرکت به تشریح اقدامات و فعالیت های بسیج بپردازیم.
در ادامه خانم صفری مسئول بسیج خواهران شرکت آسمان اعلام کرد: در هفته بسیج تلاش شد تا اقدامات و تلاش های بانوان بسیجی شرکت بصورت مناسب تر برای همکاران معرفی شود.
وی افزود: در شرایط مواجه با فراگیری بیماری کرونا، توجه به دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برای خواهران بسیجی اولویت دارد. از این رو در همه برنامه ها مراقبت ویژه صورت می گیرد تا سلامت همگان تضمین شده باشد.
خانم صفری افزود: به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب به مناسبت هفته بسیج یک بسته فرهنگی تهیه و در اختیار تمام بانوان شرکت قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد در سایت رسمی شرکت بخش ویژه ای به منظور اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های آتی بسیج در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *