corona.3

کاهش شدید بستری های کرونایی

تصویر روز: وزیر کشور اعلام کرد: با همکاری خوب مردم در این ۲ هفته تعداد بستری‌های کرونایی به شدت کاهش پیدا کرده است.

 به گزارش صدا و سیما؛ آقای عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه حمل و نقل قرارگاه کرونا گفت: خیلی از شهر‌های قرمز به نارنجی و نارنجی به زرد تبدیل شده است و از شنبه دستورالعمل حوزه شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی و زرد اعمال خواهد شد.
وی گفت: اگر همین کار‌های طرح محله محوری، قرنطینه و تست انبوه و طرح کمیته حمل و نقل برای مراقبت از مسافران با هم این سطح همکاری و مساعدت پیش برود و مردم و خوب رعایت کنند، شرایط خیلی بهتر خواهد شد.
وزیر کشور افزود: امیدوار هستیم که دیگر به شرایطی بر نگردیم که وضع شهر‌ها قرمز شود.
وی ادامه داد: با قرمز شدن شهر‌ها همه مردم و کسبه دچار زحمت می‌شوند و همه فعالیت‌ها محدود می‌شود و مسائل اجتماعی و روانی و مسائل دیگر نیز در کنار اینهاست؛ با همکاری مردم و تلاش مسئولان ان شاءالله بتوانیم امور را پیش ببریم.
رحمانی فضلی گفت:همه این‌ها دست به دست هم خواهد داد تا شرایط مساعدی را پیش ببریم و امیدواریم همه مردم و مسئولان به ویژه رسانه‌ها که در همه مراحل همراه ما بودند این همکاری را ادامه دهیم.

نقش مهم توسعه حمل و نقل در مقابله با کرونا
وزیر کشور بر نقش مهم توسعه شبکه حمل و نقل در مقابله با کرونا در سراسر کشور تاکید کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه افزود: در بحث مقابله با کرونا؛ حمل و نقل موضوع مهمی است و مسئولیت خطیری را بر عهده دارد.
وی گفت: خدمات رسانی حوزه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، هوایی، ریلی و زمینی مستلزم دقت و نظارت و اعمال مقررات و مصوبات ستاد برای رعایت شرایط مطلوب و حفاظت و صیانت از مسافران و مردم عزیز است.
وزیر کشور افزود: الحمدلله گزارشی که این بخش‌های مختلف در این کمیته دادند، دال بر این است که با توفیق مواجه بودیم و شهرداری‌ها گزارش مفصلی از حمل و نقل درون شهری دادند و لازم است از همه این عزیزان و حوزه‌ها تشکر کنیم.
رحمانی فضلی گفت: رانندگان، خلبانان، لکوموتیورانان و تمام کسانی که نقش دارند و رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری همکاری خوبی دارند و با هماهنگی، انسجام، همکاری و همدلی بسیار خوب؛ کار‌ها پیش می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *