eb98ba51 33c9 457e a48d a75

تجلیل رییس بسیج اصناف از زحمات پرستاران

تصویر روز: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رییس سازمان بسیج اصناف و معاون مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان تهران با حضور در آسایشگاه نویان از زحمات کادر درمان و پرستاران این آسایشگاه قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در ایام ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رییس سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در آسایشگاه توانبخشی و نگهداری از معلولین نویان شهریار استان تهران از کادر درمان و پرستاران این مرکز تجلیل کرد.

دکتر حسن پور در این مراسم اظهارداشت: در 11ماهه گذشته پرستاران بسیار پر کار و پر تلاش تر از هر زمان دیگر بوده اند و زبان از بیان این مجاهدت های کادر درمان ناتوان است.

وی گفت: امیدوار هستیم بتوانیم در این همه گیری ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

دکتر حسن پور همچنین تصریح کرد: از زحمات کمیته امداد تشکر می کنیم به جهت راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور،در این ایام و پس از ابلاغ سازمان بسیج اصناف کشور تعدادزیادی از واحدهای صنفی و اتحادیه ها مرکز نیکوکاری راراه اندازی کرده اند.

شایان ذکر است در این مراسم که به همت سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی و مرکز نیکوکاری ققنوس اتحادیه صنایع دستی برگزار شد،مهندس دهرویه معاون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران ،فرمانده سپاه ناحیه شهریار و عبداللهی رییس اتحادیه صنایع دستی حضور داشتند.

inde40x

index9

45

ind19ex

eb98ba51 33c9 457e a48d a7548a8aed0e

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *