e571a1c4 eb09 4e19 afc6 ece902895e0b 768x576 1

مردم در حماسه 9 دی دشمن را سرجای خود نشاندند

 

تصویر روز: مراسم گرامی داشت یوم الله 9 دی امروز با حضور رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خانه ملک بازار تهران برگزار شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بسیج اصناف، دکتر غلامرضا حسن پور در این مراسم اعلام کرد: ملت بزرگ ایران ثابت کردند که درفتنه ها سربلند درآمده و حول محور ولایت تمام دسیسه ها را خنثی می کنند.

وی افزود: مردم با حضور گسترده و یکپارچه خود در حماسه ۹ دی نشان دادند هر جا که نیاز باشد برای دفاع از نظام، اسلام و رهبری حاضر هستند که وارد صحنه شوند و دشمن را سر جای خود بنشانند.

وی با اشاره به نقش بازار در حماسه ۹ دی گفت: همواره اصناف و بازاریان بویژه بازار تهران دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردندکه یکی از مصادیق آن حماسه اصناف سراسرکشور در مقابله با کرونا وکمک های مومنانه است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: ما دچار فتنه اقتصادی شده ایم و باید برای مقابله با آن ضمن برنامه ریزی از ظرفیت های مردمی به معنای واقعی استفاده کنیم مثل همان تجربه ای که در تولید و توزیع ماسک اتفاق افتاد.
وی در پایان تصریح کرد: بازار ما نباید فریب دو قطبی مذاکره و یا عدم مذاکره را بخورد بلکه باید با تمام توان جلو فتنه اقتصادی را گرفته و به سمت رونق تولید و کسب و کار قدم بردارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *