shahin.1

دعوتنامه‌های خودرو شاهين صادر شد

تصویر روز: قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستين سري از دعوتنامه‌هاي خودرو شاهين، با قيمت و ضوابط ابلاغي شوراي رقابت صادر شد.
به گزارش تصویر روز مجيد باقري گفت: همانطور كه پيشتر نيز وعده داده بوديم، دعوتنامه‌هاي خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر كرديم و تعدادی از خريداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.

وي با تاكيد بر اين‌كه در حال حاضر مرجع قيمت‌گذاري خودرو در کشور، شوراي رقابت است، ادامه داد: صدور اين دعوتنامه‌ها بر اساس قيمت اعلام شده و مورد تاييد شوراي محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازي سايپا به مفاد اين ضوابط عمل كرده است.

باقري با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علي‌الحساب از سوي خريداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازي سايپا از ابتداي ثبت‌نام خودرو شاهين نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علي‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سايپا تعيين كننده قيمت هيچ یک از محصولات خود نيست.

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصريح كرد: خودرو شاهين به عنوان باكيفيت‌ترين و پيشرفته‌ترين خودرو توليد داخل آغازگر فصل نويني از كيفيت و ايمني در صنعت خودرو ايران و گروه سایپا محسوب مي‌شود.

به گفته باقري توليد و عرضه خودرو شاهين در دوران تحريم های ظالمانه بین‌المللی و شيوع بيماري كرونا، بيانگر عزم جدي گروه خودروسازي سايپا به نقش‌آفريني گسترده در حركت صنعت و اقتصاد كشور در مسير پيشرفت و توسعه است.

وی درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پس‌از فروش گروه سایپا، با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *