tamin ejtemaei

عوامل موفقیت “طرح 3070”

تصویر روز: در راستای استقرار دولت الکترونیک، تعامل‌پذیری و همکاری سازمان‌ها، ادارات و نهادها؛ نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت طرح ملی 3070 تامین اجتماعی دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست شورای مدیران استان تهران سخن می‌گفت ، افزود: سازمان تامین اجتماعی به تنهایی نمی‌تواند در اجرای طرح ملی 3070 موفق باشد؛ چرا که معتقدیم با همکاری سازمان‌ها می‌توان به اثربخشی و موفقیت دوچندان طرح امیدوار بود.
وی تاکید: بسیاری از خدمات تامین اجتماعی به ذینفعان در گرو همکاری و تعامل با سازمان‌ها است.
امیری‌گنجه با اشاره به خرید 2 سال خدمت سربازی ادامه داد: با تایید سازمان نظام وظیفه، دوران خدمت سربازی در تامین اجتماعی محاسبه و پس از پرداخت؛ به سوابق بیمه‌ای بیمه‌شده افزوده می‌شود. بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی منوط به تایید و همکاری دیگر سازمان‌ها می‌باشد و چنانچه تعامل سازمان‌ها با تامین اجتماعی گسترش یابد، به طور قطع اجرای این طرح ملی زودتر از زمان تعیین‌شده به نتیجه خواهد رسید و اثرات آن را نیمی از جمعیت کشور دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به فلسفه اجرای این طرح گفت: طرح ملی سی هفتاد رسالتی مهم است که با توجه به گستردگی و به لحاظ افزایش ذینفعان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران) که از مرز 42 میلیون نفر در حال گذر است و در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ که نزدیک به 4 میلیون نفر رسیده است، با هدف دسترسی آسان به خدمات بیمه‌ای، سریع و غیرحضوری و تسهیل دسترسی از هر نقطه از ایران اسلامی سیاستگذاری و تبیین شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با ایجاد این طرح و تدوین و ابلاغ آن به استان‌‍ها به عنوان”طرح 3070″ یعنی 30 خدمت غیرحضوری این سازمان به ذینفعان، گامی بزرگ در غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی برداشته است و با اجرای این طرح در سال؛ کاهش بیش از 70 میلیون مراجعه حضوری را شاهد خواهیم بود.
شایان ذکر است نشست شورای مدیران استان تهران در سالن کنفرانس استانداری تهران و با حضور دکتر انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران، معاونان و حضور بیش از 60 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرائی در روز یکشنبه مورخ 1399/10/21 برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *