rahmani fazli.1

برخورد با سایت‌های قیمت گذار

تصویر روز: وزیر کشور کرد: یکی از دلایل افزایش کاذب قیمت‌ها طبق بررسی کارشناسی وجود سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌گذاری است که با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش صدا و سیما؛ آقای رحمانی فضلی در حاشیه شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد، برگشت قیمت‌ها در فضای مجازی بود که در جلسه گذشته نیز در این خصوص بحث شد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش کاذب قیمت‌ها در بررسی کارشناسی وجود سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌گذاری بود که به صورت کاملاً غیر واقعی قیمت گذاری و قیمت سازی می‌کردند که قوه قضاییه ورود و برخورد بسیار مناسبی کرد که جمع شد.
وزیر کشور گفت: گزارش آمده بود که مجدداً در سایت‌ها و کانال‌ها قیمت گذاری‌ها و اعلام قیمت‌ها مطرح است که اعلام شد قوه قضاییه دوباره با سایت‌های غیرمجاز برخورد کند تا ثبات در اطلاع‌رسانی داشته باشیم.
رحمانی فضلی افزود: یکی از موضوعات دیگر بحث مصرف برق بود که آثار مختلفی را به خاطر قطعی برق و آلودگی هوا و کمبود گاز در رسانه‌ها مطرح بود.
وی گفت: در اینجا تصمیم گیری شد که با کمک استانداران و فرمانداران و وزارت نیرو و وزارت مخابرات و قوه قضاییه به صورت جدی با این مسئله مواجه شود.
مصوبه داریم که درباره نحوه فعالیت بیت کوین ماینر‌ها بررسی جدی صورت گیرد اکنون گزارش‌های که می‌رسد و امروز هم در جلسه مطرح شد این است که برخی‌ها غیرمجاز از ماینر‌ها (نوعی پردازشگر) استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *