badamchian

بادامچیان: بسیج اصناف باید تقویت شود

تصویر روز: دکتر اسدالله بادامچیان ۵ وظیفه مهم اصناف در گام دوم انقلاب اسلامی را برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر اسدالله بادمچیان رییس هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: در یک برهه بسیار حساسی از انقلاب اسلامی قرار داریم. در حالی در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم که امروزه دشمنان اسلام منکوب و حقیر و دچار ذلت شده اند. قدرت هر کشوری به نیروی نظامی آن است. اما در آمریکا برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری، دولتمردان این کشور در بیم و هراس هستند که خود نیروی نظامی این کشور در مراسم آشوب و اقدام علیه امنیت آمریکا انجام دهند. آیا این ذلت نیست؟

وی افزود: ما در گام دوم انقلاب، درخصوص ۵ هدف اصلی مسئولیت بزرگی بر عهده داریم. برپایی تمدن اسلامی، دولت کریمه اسلامی، جامعه نمونه اسلامی، حل مشکلات مردم و کشور، پیشرفت وارتقای نظام اسلامی پنج موضوعی هستند که وظیفه و مسئولیت ما را در این عصر و زمانه چندین برابر می کند.

بادمچیان در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری که در سال آینده برگزار خواهد شد اشاره و اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال آتی بسیار پراهمیت است و باید تلاش کنیم این انتخابات هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

وی درخصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد عنوان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

رییس هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان با اشاره به نقش بسیج اصناف در تقویت هیات های اندیشه ورز، تصریح کرد: باید بسیج اصناف گسترش و تقویت یافته و خدمات آن مورد ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادات این سازمان مورد توجه اکید قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *