bandpei.3

پیشنهاد محدودیت تردد در تعطیلات پیش رو

تصویر روز: استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو محدودیت تردد جاده‌ای و بین استانی را به ستاد ملی پیشنهاد داده ایم.

به گزارش صدا و سیما؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا استان تهران گفت: آنچه که در استان تهران تاکید داریم سرعت بخشیدن به طرح شهید سلیمانی است که براساس این طرح باید بحث شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی ادامه پیدا کند و صدا و سیما نیز در این طرح هر چه بیشتر ما را حمایت کند.
وی گفت: قطعاً تهران هنوز آبی نشده و رنگ آن کماکان زرد است که با توجه به شیب ملایم افزایش روند بیماری باید گفت رنگ بندی آن زرد متمایل به نارنجی است.
استاندار تهران افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو در بهمن ماه، به ستاد ملی پیشنهاد داده ایم برای این که برای استان‌های دیگر مشکلی پیش نیاید و تهران نیز وضعیتش بدتر از این نشود محدودیت تردد جاده‌ای و بین استانی اعمال شود.
محسنی بندپی گفت: برخی از کسب و کار‌ها (مانند تالارها) که ۱۱ ماه تعطیل بودند اکنون بعد از مدتی رونق پیدا کرده اند، شرایطی ایجاد شود که مجبور نشویم دوباره برخی از این کسب و کار‌ها را تعطیل کنیم بدون این که آن‌ها خطایی کرده باشند.
استاندار تهران افزود: ما برای تقویت طرح شهید سلیمانی نیاز به منابع مالی و نیروی انسانی داریم چرا که بحث شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی نیاز به منابع مالی و نیروی انسانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *