solimani.bimeh

ضریب نفوذ بیمه در خوزستان افزایش می یابد

تصویر روز: رییس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه‌ها در انجام تعهدات خود نهایت دقت و تلاش را داشته باشند تا ضریب نفوذ خود را در خوزستان افزایش دهند.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایرنا غلامرضا سلیمانی امیری شامگاه جمعه در شورای هماهنگی صنعت بیمه خوزستان در سرسرای بانک صادرات مرکزی استان خوزستان بیان کرد: باید در گوشه گوشه شهرها فرهنگ استفاده از بیمه ترویج یابد، بیمه در تمامی امور زندگی مورد نیاز است و باید مردم به این موضوع در زندگی خود اهمیت دهند.

وی هدف از سفر به خوزستان را اطلاع از مشکلات بیمه‌های مختلف و رفع آنها عنوان کرد و افزود: بیمه‌ها باید جلسات اختصاصی بین نمایندگی‌های خود برگزار کنند تا به طور مداوم مسائل و مشکلات در مسیر بیمه را رصد کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی بیان کرد: انتظار می‌رود روسای شعب نمایندگی‌های بیمه با مدیران شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف استان ارتباط بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه وجود صنایع بزرگ در خوزستان یک ظرفیت برای بیمه‌ها است، ادامه داد: صنایع بزرگ زیادی در استان خوزستان وجود دارد و بیمه‌های خوزستان باید توانایی پوشش بیمه‌ای آن‌ها را داشته باشند.

اهمیت تشکیل صندوق بیمه بلایای طبیعی

سلیمانی امیری بیان کرد: صندوق بیمه بلایای طبیعی فرصتی است که هم مردم و هم بیمه‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: این صندوق برای جبران خسارت‌های بلایای طبیعی تشکیل شده و با توجه به آمار بالای بلایای طبیعی قابلیت استفاده در خوزستان را دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی اظهارداشت: روستاییان در زمان وقوع بلایای طبیعی بیشترین خسارت را متحمل می‌شوند به همین منظور بیمه‌ها باید استفاده از این بیمه را در روستاها ترویج و فرهنگ سازی کنند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در ادامه این نشست بیان کرد: مسوولان و مقامات استان خوزستان نیز خواستار همکاری هرچه بیشتر بیمه در استان هستند از این رو شرکت‌های بیمه‌ای باید ارتباط بیشتری با مقامات و رسانه‌های خوزستان داشته باشند.

محمد کریمی افزود: لازم است برای شناسایی پرونده‌های بیمه‌ای تقلب و ساختگی، کمیته تخلفات ایجاد شود؛ حتی کارشناسان بیمه می‌توانند مشاور قضات و رییس دادگستری باشند.

رییس کل بیمه مرکزی به همراه هیاتی برای افتتاح چند طرح بیمه ای و حضور در نشست های مختلف به مدت سه روز به خوزستان سفر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *