b31d0780 a873 4dd6 bd76 5fd

جلسه شبکه فروش و مدیران ارشد بیمه میهن

تصویر روز: در جلسه هم اندیشی شبکه فروش با مدیرعامل بیمه میهن مسائل و چالش های حوزه فروش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تصویر روز در این جلسه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور معاونان فنی و مالی، مدیر امور شعب و تعدادی از نمایندگان به نمایندگی از شبکه فروش سراسر کشور برگزار شده بود، نمایندگان به بیان مسائل و چالش پیش روی خود پرداختند و حمایت و همراهی مدیران ارشد و ستادی را برای کاهش دغدغه ها و خواسته های شبکه فروش در جهت پیشبرد و بهبود امور شدند.
دکتر مصطفوی در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دغدغه و تعصب نمایندگان را نسبت به بیمه میهن قابل تحسین و تقدیر دانست و با بیان اینکه رمز موفقیت هر شرکت بیمه ای شبکه فروش قوی و توانمند آن است، گفت لازمه پیشبرد امور و دستیابی به موفقیت، بهره گیری از امکانات و ابزارهای موجود در شرکت و نیز ابزارهای مدرن ارتباطی است و در صورت عدم بهره گیری از این ابزارهای موجود، شرایط برای مجموعه به تهدید جدی تبدیل خواهد شد.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان این موضوع که بحث آی تی در حال در نوردیدن مرزهای دنیاست و تکنولوژی در جهان با سرعت باد در حرکت است، از شبکه فروش خواست خود را با این فضا تطبیق بدهند و کسب و کار ها، ارتباطات و بازاریابی خودشان را با اپلیکیش ها و نرم افزاهای مختلف و با استفاده از ابزارهای مدرن ارتباطی از جمله پلتفورم اینستاگرام در شبکه های اجتماعی دنبال و پیگیری نمایند.
دکتر مصطفوی گفت مقبولیت نزد مردم یکی از امتیازهای مهم شرکت بیمه است و لازمه بدست آوردن مقبولیت نزد مردم را حسن تعامل و برخورد منطقی با ارباب رجوع و بیمه گذاران و خدمات دهی سریع و آسان دانست و بر انجام این مهم توسط شعب و شبکه فروش تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان این مطلب که اجزای شرکت بیمه تفکیک ناپذیرند افزود: باید بر این باور باشیم که تفکیک ناپذیری موجب تقویت و قوام شرکت است و منافع دو سویه دارد و اگر ما در ستاد همواره منافع شبکه فروش را دنبال کنیم و شبکه فروش نیز منافع شرکت را رصد نماید، این باورها مستحکم تر می شود و موجب پیشرفت روزافزون بیمه میهن خواهد شد.
دکتر مصطفوی افزود سهم شبکه فروش از پورتفوی شرکت کمتر از میانگین صنعت است و در تلاش هستیم اختیارات لازم در فروش محصولات را به شبکه فروش بدهیم و این امر باید در شرایط کاملاً باز و رقابتی به شما عزیزان واگذار شود.
وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان های کشور آن را بستری مناسب برای فعالیت شبکه فروش دانست و گفت شبکه فروش آگاه و با انگیزه بیمه میهن می تواند با معرفی درست خدمات بیمه ای این مجموعه، تعامل بیمه میهن و صاحبان صنایع و سرمایه را تقویت کرده و گام های موثری برای توسعه بیمه و شرکت بردارد.
مدیر عامل بیمه میهن در بخش دیگر اظهارات خود، تغییرات در سطوح مختلف مدیریتی در هر مجموعه ای را یک امر طبیعی خواند و گفت این تغییرات در راستای بهبود عملکرد و رشد و توسعه آن مجموعه است و بیمه میهن نیز از این امر مستثنی نبوده و نیست.
دکتر مصطفوی همچنین چشم انداز آینده بیمه میهن را بسیار روشن و امیدوارکننده و رو به رشد توصیف کرد و خواستار تلاش وافر و مضاعت احاد همکاران و شبکه فروش برای بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه واقعی این شرکت در سطح جامعه و کشور شد.
مدیرعامل بیمه میهن در پایان بر تشکیل انجمن صنفی نمایندگان بیمه میهن برای پیگیری مطالبات و خواسته های شبکه فروش و حل و فصل آنها تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *