3205359

پاسخ به ادعای مهناز افشار

تصویر روز: علیرضا وهاب‌زاده مشاور رسانه‌ای وزارت بهداشت در حساب توئیتری خود، جوابیه‌ای را در راستای ادعای مهناز افشار منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تولید و دستیابی برخی از کشورها به واکسن کرونا، به ویژه تولید این واکسن در ایران، آن دسته از افرادی که همیشه در طلب آزادی و مظلوم خواه ایرانیان پیش قراول بودند، یا روزه سکوت گرفتند یا روی موجی جدید علیه خرید واکسن و تولید واکسن توسط ایران سوار شدند. مانند مهناز افشار که علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت و درمان؛ در پاسخ به توئیت مهناز افشار بازیگر خارج نشین درباره نخریدن واکسن کرونا در ایران، جدیدترین پست توئیتری را منتشر کرد و نوشت:

” از حدود ۸ میلیارد جمعیت جهان تقریبا ۱ درصد واکسن کرونا تزریق کردند.

اکثرا آن‌ها هم تک دوز دریافت کردند که عملا ایمنی ایجاد نمی‌کند و نمی‌تواند از مرگ کسی جلوگیری کند!

سوال اینکه چرا هیچ کدام از لیدر‌های مظلوم واکسن بخرید که در اروپا و آمریکا گیر افتادند تا امروز واکسن نزدند؟!

در ادامه توئیت وهاب زاده را مشاهده می‌کنید:

چرا لیدرهای مظلوم واکسن بخرید گیر افتاده در آمریکا تا امروز واکسن نزدند؟

مهناز افشار، بازیگر ایرانی است که به خارج از کشور پناهنده شده و اخیرا در شبکه‌ای سعودی مشغول به کار است؛ در واکنش به فوت علی انصاریان توئیتی را منتشر کرد و مدعی شد که اگر واکسن آمریکایی خریداری و تزریق می‌شد این پیشکسوت فوتبال فوت نمی‌کرد.

گفتنی است، حتی در کشور‌هایی که خودشان تولید واکسن کرونا دارند و یا واکسن‌های آمریکایی را خریداری کرده‌اند اولویت تزریق با پرستاران و پزشکان و سالمندان است و نوبت افراد زیر ۵۰ سال به تابستان می‌رسد، بنابراین اگر واکسن در کشور هم بود؛ نوبت مرحوم انصاریان به تابستان می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *