bime asia

آغاز بيمه های جامع عمر و پس انداز بيمه آسيا

تصویر روز: بيمه آسيا، پنجمین جشنواره فروش بيمه هاي جامع عمر و پس انداز و مهر آسيا را آغاز کرد.

به گزارش تصویر روز به میمنت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) پنجمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا با جوایز ارزنده طلایی از 12 بهمن 1399 تا 12 فروردين 1400 آغاز شد. پرداخت حق بيمه عمر و پس انداز سال دوم، از دیگر جوایز برگزيدگان قرعه کشی این جشنواره است.

 بنا بر این گزارش، از ویژه گی های این جشنواره، افزايش متناسب در اندوخته بيمه نامه جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسيا، انجام آزمايش و معاينه رايگان متقاضيان خريد بيمه نامه است.

 افزایش پوشش امراض خاص از 5 مورد به 55 مورد و افزایش سرمایه بیماری های خاص از 50 میلیون ریال به 2 میلیارد ریال و همچنین افزایش سرمایه فوت برای امراض خاص از 30 درصد به 50 درصد از امتیازات ممتاز فروش بيمه هاي جامع عمر و پس انداز در این جشنواره نسبت به سال گذشته است.

 همچنین خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره می توانند از تخفیفات ویژه در ساير رشته های بیمه ای بهره مند شوند از جمله فروش اقساطی بيمه شخص اتومبیل، 25 تا 35 درصد تخفیف ویژه در بیمه بدنه اتومبیل، 70 درصد تخفیف در بیمه آتش سوزي منازل مسکوني و اماکن تجاری و اداری، 30درصدتخفیف در بیمه های عمر و حوادث انفرادي و گروهي، 50 درصد تخفیف در بیمه های جامع مسئوليت شامل مسئولیت هيأت مديره، مدیر و مالکین ساختمان های تجاری،اداری و مسکونی و سرویس کاران آسانسور‌‌، 20 درصد تخفیف در بیمه درمانی مسافرت به خارج از کشور و 10 درصد تخفیف در بیمه های باربری(وارداتی،صادراتی یا داخلی ).

 گفتني است، تعمیم و توسعه بيمه هاي زندگي از اهداف برگزاري پنجمین جشنواره فروش بيمه هاي جامع عمر و پسانداز و جامع مهر آسياست. بيمه آسيا به عنوان بزرگ ترين بيمه خصوصي کشور و برند بیمه ای محبوب مردم با دارا بودن بيش از يکصد شعبه و سه هزار نمايندگي در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات بيمه اي به ويژه بيمه هاي عمر و پس انداز است.

پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا آغاز شد

 در پی استقبال مردم و به مناسبت ایام مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیمه آسیا برای پنجمین سال، جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز را با شرایط ممتاز و اهدای جوایز طلایی و ارزنده و ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه در سایر رشته های بیمه ای آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *