13445011 209

ارسال گزارش از سمت کاربران در مکان یاب اپل فعال شد

تصویر روز: طبق گزارش‌های کاربران، به مکان یاب اپل هم مانند مکان یاب گوگل و waze گزینه های گزارش های کاربران افزوده شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اپل گزارش تصادف، خطر و بررسی سرعت را به اپل مپ آورده است. این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران iOS ۱۴.۵ beta در دسترس است و مشابه ویژگی‌های گزارش دهی کاربران است که در Waze و Google Maps وجود دارد.

هنگامی که از این ویژگی استفاده می‌کنید، می‌توانید دکمه گزارش جدید را فشار دهید و نوع حادثه یا خطری را که می‌خواهید گزارش کنید انتخاب کنید.

حتی می‌توانید این کار را با استفاده از سیری (siri، دستیار صوتی اپل) انجام دهید: مثلا من توانستم بگویم “اینجا یک سرعت گیر وجود دارد” یا “چیزی وسط جاده است”. اطلاعات نشان می‌دهد که رابط کاربری در نسخه CarPlay نقشه‌ها نیز موجود است.

ویژگی های کاربرمحور اپلیکیشن ها
اکنون این ویژگی گزارش کاربرمحور، چیزی است که همه برنامه‌های اصلی مکان یاب آن را دارند یا در حال توسعه آن هستند.

در حالی که این ویژگی با اپلیکیشن Waze محبوب شده است، از آوریل سال ۲۰۱۹ در Google Maps هم در دسترس است، بنابراین اپل هم در فکر توسعه این ویژگی است.

گفتنی است، که مکان یاب اپل هنوز گزینه‌های کمتری نسبت به مکان یاب گوگل دارد.

یک نکته عجیب در نسخه مکان یاب اپل وجود دارد که البته هیچ ارتباطی با بتا بودن این ویژگی ندارد و آن این است که برای تصاویر آیکون موارد فوق (هشدار تصادف، خطر و سرعت سنج) شرکت اپل از تصاویری استفاده کرده که گوگل مپ هم از همان تصاویر استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *