keshavarz.2

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار بزرگ است

تصویر روز: مدیرعامل شرکت بیمه دی در سفر به هرمزگان ، در دیدار بامدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران یک افتخار بزرگ است و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمارمی رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.

به گزارش خبرنگار تصویر روز از هرمزگان ، محمدرضا کشاورز با قدردانی از همراهی و تعامل صمیمی مجموعه بنیاد شهید در استان ها، گفت: برای بهبود مشکلاتی که وجود دارد همچنان نیازمند هم اندیشی و همراهی هستیم تا انشاءالله بیش از پیش شاهد پیشرفت در فعالیت‌ها باشیم.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری، همراهی و تلاش مضاعف بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را بالا ببریم و خدمات ارزنده تری به جامعه شاهد و ایثارگران ارائه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز در این دیدار ، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته بیمه دی در خصوص رفع مشکلات درمان ایثارگران افزود: با اجرای قوانین و مقررات و تلاش های شبانه‌روزی متولیان مربوطه، مشکلات به حداقل رسیده است.

ee49de8c ebb4 4ef0 bb7e 0a26c35cd5da
عطا ناوکی تصریح کرد: اگر همه دستگاه هایی که در این زمینه خدمات رسانی می کنند، قوانین خدمات دهی به جامعه شاهد و ایثارگر را شفاف و دقیق بدانند، بی شک با آگاهی بیشتری خدمات ارائه می دهند.
وی در پایان مسائل مربوط به درمان خانواده شهدا و ایثارگران را جزو اولویت‌های مهم بنیاد شهید دانست و گفت: باید به نیروهای انسانی آموزش لازم داده شود تا بتوانند به نحو شایسته‌ ای خدمت کنند.

شایان ذکر است مدیرعامل بیمه دی در ادامه سفر خود به هرمزگان ، ضمن دیدار با خانواده شهید «حمید رضا محمودی» و جانباز ۷۰ درصد «عباس سرخانی زاده» ، مسائل درمان این عزیزان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *