
تصویر روز: مدیرعامل شرکت بیمه دی در سفر به هرمزگان ، در دیدار بامدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران یک افتخار بزرگ است و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمارمی رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.
به گزارش خبرنگار تصویر روز از هرمزگان ، محمدرضا کشاورز با قدردانی از همراهی و تعامل صمیمی مجموعه بنیاد شهید در استان ها، گفت: برای بهبود مشکلاتی که وجود دارد همچنان نیازمند هم اندیشی و همراهی هستیم تا انشاءالله بیش از پیش شاهد پیشرفت در فعالیتها باشیم.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت: امیدواریم با همکاری، همراهی و تلاش مضاعف بتوانیم کیفیت خدمات رسانی را بالا ببریم و خدمات ارزنده تری به جامعه شاهد و ایثارگران ارائه دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز در این دیدار ، ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته بیمه دی در خصوص رفع مشکلات درمان ایثارگران افزود: با اجرای قوانین و مقررات و تلاش های شبانهروزی متولیان مربوطه، مشکلات به حداقل رسیده است.
عطا ناوکی تصریح کرد: اگر همه دستگاه هایی که در این زمینه خدمات رسانی می کنند، قوانین خدمات دهی به جامعه شاهد و ایثارگر را شفاف و دقیق بدانند، بی شک با آگاهی بیشتری خدمات ارائه می دهند.
وی در پایان مسائل مربوط به درمان خانواده شهدا و ایثارگران را جزو اولویتهای مهم بنیاد شهید دانست و گفت: باید به نیروهای انسانی آموزش لازم داده شود تا بتوانند به نحو شایسته ای خدمت کنند.
شایان ذکر است مدیرعامل بیمه دی در ادامه سفر خود به هرمزگان ، ضمن دیدار با خانواده شهید «حمید رضا محمودی» و جانباز ۷۰ درصد «عباس سرخانی زاده» ، مسائل درمان این عزیزان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .
مطالب مرتبط

مزایای «ایران کارت» برای اصناف
10 خرداد 1402
تقدیر استاندار مازندران از عملکرد بانک سینا
10 خرداد 1402
بانک رفاه متعهد به حمایت از حوزه سلامت است
10 خرداد 1402
حمایت بانک رفاه از فعالان حوزه سلامت
10 خرداد 1402
آمادگی ایساکو برای امداد رسانی به زائران حرم مطهر
10 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید