emdadkhodro.1

امداد خودروهای غیر مجاز بلای جان مشتریان

تصویر روز: امداد خودرو‌های غیرمجاز و متفرقه به دلیل انجام خدمات غیر استاندارد، استفاده از قطعات تقلبی و غیراصلی و نداشتن مهارت، آسیبی جدی به خودروی مشتریان وارد می‌کنند.

 سید عباس میرحسینی در حاشیه مراسم بهره برداری از مرکز تماس جدید ایران خودرو در جمع خبرنگاران افزود: توصیه ما به مشتریان ایران خودرو و سایر مشتریان، این است که در هنگام نقص فنی با امداد خودروی رسمی تماس بگیرند و در مرکز امداد ایران خودرو می‌توانند با شماره ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه به سامانه www.096440.com مشکل خود را ثبت و خدمات استاندارد را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: خدماتی تعریف کردیم تا حتی مشتریان غیر ایران خودرویی هم بتوانند با دریافت خدمات حداقلی و رفع نقص فنی خود را به نخستین نمایندگی مربوط برسانند.

 میرحسینی گفت: در مرکز تماس ایران خودرو به طور همزمان به ۵۰۰ تماس و روزانه به ۴۰ هزار تماس پاسخ داده می‌شود، ضمن این که با راه اندازی سامانه‌ای برای دورکاری می‌توانیم خدمات خود را علاوه بر مشتریان ایران خودرو به مالکان سایر خودرو‌ها حتی خودرو‌های وارداتی نیز ارائه کنیم.

به گزارش تصویر روز به نقل از صدا و سیما؛ همچنین سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا هم با بیان این که امدادخودرو‌های غیر مجاز بیشتر در راه‌های فرعی و جاده‌هایی که امدادخودرو‌های رسمی حضور ندارند خدمات ارائه می‌کنند گفت: خدماتی که امدادخودرو‌های غیر مجاز ارائه می‌کنند نارضایتی مردم را در پی داشته است از این رو پلیس برخورد با آن‌ها را ادامه خواهد داد، ضمن آن که پیگیری می‌کنیم که سازمانی متولی و متخصص در این بخش ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *