تولید کولر گازی در پاکدشت

با بهره برداری از خط تولید کولر گازی در یک شرکت سازنده لوازم خانگی در شهرک صنعتی عباس آباد، میزان تولید این محصول در کشور به سه برابر افزایش یافت.

مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران گفت: برای تولید این محصول در این شرکت ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم و در فاز نخست با اشتغال ۱۵۰ نفر در این خط تولید، توان تولید روزانه ۲۵۰ دستگاه انواع مدل‌های کولر گازی دوتکه را داریم.
افتتاح خط تولید کولر گازی در پاکدشت
سلطان حسین فتاحی افزود: سالانه حدود یک میلیون و صد هزار دستگاه کولر گازی در کشور مورد نیاز است که تنها حدود ۶۰ هزار دستگاه در کشور تولید می‌شد.
وی گفت: با توجه به اینکه قیمت هر دستگاه کولر دوتکه گازی حدود ۳۰۰ دلار است، واردات یا قاچاق آن سالانه ارز زیادی را از کشور خارج می‌کند.
وی افزود: هم اکنون ما ۱۰ درصد از نیاز بازار داخل را می‌توانیم تامین کنیم و با بهره برداری از فاز دوم این خط تولید در سال آینده، ظرفیت تولید این شرکت به ۴ برابر افزایش خواهد یافت و ۵۰۰ نفر دیگر در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.
فتاحی گفت: مصرف بهینه، کنترل هوشمند دما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عمده مزایای محصولات تولیدی ما در مقایسه با محصولات مشابه خارجی است که توان رقابت ما را افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *