tolid.6

ایجاد۲ هزار واحد صنعتی در کشور

تصویر روز: امسال بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در کشور ایجاد شده است.

به گزارش صداوسیما مرکزآذربایجان غربی،معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از شهرک صنعتی بوکان و در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات حوزه صنعت برگزار شد گفت : از ابتدای امسال تاکنون در کشور افزون بر 2 هزار واحد صنعتی با ظرفیت 35 هزار نفر ایجاد و راه اندازی شده است.ایجاد بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در کشور

رسولیان گفت: همچنین حمایت از واحدهای راکد و نیمه تعطیل نیز از اولویت های این وزات خانه است چنانچه ظرف مدت امسال تعداد 1هزار و 365 واحد صنعتی و تولیدی به عرصه صنعت و تولید بازگشته است که خوشبختانه زمینه ساز اشتغال افزون بر 12 هزار نفر درکشور شده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به فعالیت 110 خوشه صنعتی در کشور گفت : این استان نیز از توان و زمینه مناسب جهت فعال شدن خوشه صنعتی در بعد صادرات برخورار است.

او گفت :این استان با داربودن ظرفیت و پتانسیل های لازم ، موقعیت جغرافیایی و مرزی بودن در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

وی همچنین تکمیل زیرساختهای شهرک های صنعتی را از اولویت های این سازمان برشمرد .

حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر حل مشکل اختصاص زمین به سرمایه گذاران و صاحبان تولید و همچنین تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی بوکان و مشکل فاضلاب این شهرک و لزوم توسعه آن تاکید کرد .

در پایان جلسه معاون وزیر صنعت معدن و تجارت نسبت به رفع این مشکلات و پیگیری مطالبات نماینده بوکان قول مساعد داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *