rahmani fazli.2

طرح ویژه کرونایی برای نوروز

تصویر روز: فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اعلام کرد: برای دوره عید نوروز طرح ویژه‌ای ارائه می‌شود تا با قدرت تردد‌ها به ویژه برای افرادی که تست آن‌ها مثبت است، کنترل شود.

 به گزارش صدا و سیما؛  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران درباره تردد‌های شهری در ایام عید افزود: نگرانی‌هایی درباره تردد بین شهری و شهری وجود دارد به ویژه که نزدیک ایام عید هستیم و در این خصوص نیروی انتظامی گزارش‌های خوبی از ابتدای طرح تاکنون ارائه کرد و موظف شد برای عید نوروز نیز طرح ویژه‌ای ارائه بدهند تا با قوت و قدرت تردد خودرو‌ها کنترل شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: ممنوعیت تردد‌های ۹ شب تا ۳ صبح نیز به قوت خود باقی است و جدی گرفته می‌شود و همچنین از تجمع خودرو‌ها اعم از اتوبوس و کامیون جلوگیری خواهد شد.
آقای رحمانی فضلی گفت: در بحث خرید‌های نوروزی نیز امسال نمایشگاه نخواهیم داشت و فروش‌های فوق العاده در خود اصناف انجام می‌گیرد که درخواست داریم اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را عایت کنند و مردم نیز اگر خرید ندارند به این مراکز نروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *