pelak.1

ثبت 500 پلاک خودرو به نام یک نفر

تصویر روز: رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مالکیت پلاک‌های جدا شده خودرو‌ها براساس مصوبه دولت فقط تا یک سال به اسم اشخاص باقی می‌ماند و بعد از آن واگذار خواهد شد.

سردار هادیانفر در مصاحبه با صدا و سیما افزود: سالانه ۳۷ میلیون خدمت از طریق پلیس راهور ارائه می‌شود که پنج و نیم میلیون خدمت مربوط به شماره گذاری است و از این تعداد نیز سه و نیم میلیون خدمت مربوط به نقل و انتقال است.
وی گفت: در سال ۸۵ پیش بینی کرده بودیم ۶۲ میلیون پلاک می‌توانیم ارائه کنیم و ممکن است با مشکل شماره جدید روبرو شویم.
سردار هادیانفر افزود: تا به امروز ۵۵ میلیون پلاک به خودرو‌ها اختصاص داده شده است که از این تعداد ۲۳ میلیون پلاک بر روی خودرو‌ها نصب می‌باشد.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۳۲ میلیون پلاک همچنان در انبار‌ها نگهداری می‌شود که متاسفانه خیلی از این پلاک‌ها بیش از یک سال است در انتظار واگذاری به همان فرد مالک است.
وی افزود: در یکی از پرونده‌ها ۵۰۰ پلاک برای فردی ثبت شده و در مراکز در حال نگهداری و بلااستفاده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیشنهادی به هیئت دولت دادیم و هیئت دولت آن را تصویب کرد که پلاک‌ها فقط برای یکسال برای اشخاص محفوظ بماند و بعد از آن بر روی خودرو‌های دیگر نصب و به افراد دیگر واگذار شود.
سردار هادیانفر افزود: به هر صورت واگذاری پلاک‌های جدا شده که به زودی در چرخه شماره گذاری وارد می‌شود، به صورت سیستمی خواهد بود و دستی انجام نخواهد شد، بنابراین مردم مراقب کلاهبرداران باشند.
وی در خصوص پلاک‌های رند نیز گفت: پلاک‌های رند به هیچ عنوان ارائه نمی‌شود و قابل تخصیص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *