havapima

بلیت پرواز‌ها در نوروز گران نمی‌شود

تصویر روز: معاون وزیر راه اعلام کرد:به محض مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، آماده فروش بلیت پرواز‌ها در ایام نوروز هستیم و هیچ بلیتی در این ایام گران نخواهد شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از صدا و سیما؛ کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در ادامه نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی تدارکات لازم را برای سفر‌های نوروزی دیده اند، اما در خصوص مجوز سفر، تابع سیاست‌ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم افزود: با تفاهمی که با انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی داشتیم هیچ سایت، آژانس هواپیمایی و شرکتی حق ندارد بلیت پرواز‌ها را بالاتر از نرخ مصوب به فروش برساند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پرواز‌های چارتر نیز امکان افزایش قیمت بیش از سقف تعیین شده را ندارند، از افزوده شدن امکان چارتری کردن پرواز در مسیر چابهار خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۰ شرکت‌ها اجازه ابطال پرواز‌های خود را ندارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: به شرکت‌های هواپیمایی تاکید شده در ایام نوروز نباید پرواز‌ها باطل شود و به شرکت‌ها الزام شده است قبل از گرفتن مجوز پرواز از فروش بلیت خودداری کنند و تعهد بیش از توان هم ایجاد نکنند و با اولویت کسب رضایت مسافر در بروز تاخیرات، هنگام بروز تاخیر اطلاع رسانی سریع و به موقع داشته باشند.

دهقانی زنگنه اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید حتما در هر ایستگاه یک نماینده مستقر پاسخگو داشته باشند تا جوابگوی مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *