00

کمک بانک توسعه تعاون به زلزله زدگان سی‌سخت

تصویر روز: بانک توسعه تعاون به کمک زلزله زدگان سی‌سخت شتافتمدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمددر راستای مسئولیت اجتماعی از اقدامات بانک توسعه تعاون در امداد به زلزله زدگان سی‌سخت خبر داد.
سید مهدی میراب باشی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای کمک به هموطنان زلزله زده استان، تکالیف مهمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارتخانه ابلاغ گردیده است. از این رو بانک توسعه تعاون نیز در این اقدامات شریک گردیده است.
وی همچنین با اشاره به تاکیدات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون مبنی بر حمایت همه جانبه از هموطنان زلزله زده استان خاطرنشان کرد : این بانک دراقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه همانند سایراقشار مردم و نهادهای مختلف به یاری مردم زلزله زده شهرستان دنا شتافته است و با توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم دربین زلزله زدگان شهرستان دنا ابراز همدردی خود را با زلزله زدگان این شهرستان اعلام نمود .
وی افزود:کالاهای توزیع شده شامل ۱۹۳ تخته پتو و بیش از هزار عدد انواع کنسرو خوراکی می باشد.
میراب باشی با بیان اینکه کار امدادرسانی به مردم شهرستان دنا تا زمان پایدار شدن شرایط اسکان و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این شهرستان همچنان ادامه دارد گفت:تلاش کارکنان خدوم بانک توسعه تعاون استان در راستای کاهش آلام و مشکلات اساسی مردم این شهرستان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *