dp world dubai

آغاز تجارت بدون کاغذ در شرکت بنادر دبی

تصویر روز: توسعه دهنده تجارت هوشمند منطقه، DP World (شرکت بنادر دبی) منطقه امارات متحده عربی از راه حل جمع آوری دیجیتال NBD امارات برای تبدیل 100 درصد معاملات متقابل مرتبط به مجموعه آنلاین در پلتفرم معاملات هوشمند خود در سال 2020، استفاده کرد. این ابتکار با همکاری بانکداری شرکتی و سازمانی NBD امارات صورت پذیرفت.

به گزارش تصویر روز شرکت بنادر دبی منطقه امارات متحده عربی، با تأکید بر اهمیت انجام تجارت آنلاین و دور کاری در طی پاندمی، از زیرساخت پیشرفته دیجیتال و تیم تخصصی NBD امارات برای ایجاد یک راه حل مجموعه دیجیتال، استفاده کرد. این گزینه جایگزین دیجیتالی ایمن، مطمئن و با دسترسی راحت برای مشتریان شرکت بنادر دبی منطقه امارات متحده عربی برای پرداخت هزینه‌هاست.

مشتریانی که معاملات دیجیتالی را انتخاب می‌کنند، موفقیت چشمگیر همکاری بین شرکت بنادر دبی منطقه امارات عربی با بانک NBD امارات را برای کمک به مشتریان درگاه پیش پرداخت و پیشرفته را نشان می‌دهد.

حساب پیش پرداخت بدون کاغذ و سپرده پیش پرداخت، دو راهکاری هستند که به طور گسترده برای معاملات استفاده می‌شوند. راه حل پیشرفته مطالبات قابل دریافت از یک رابط مبتنی بر برنامه نویسی برنامه (API) بین شرکت بنادر دبی، سیستم مجموعه منطقه امارات (ERP) و دستگاه های سپرده نقدی / چک بانک NBD امارات استفاده می‌کند.

عاصم عبدالوحید آل عباسی، مدیر ارشد مالی در شرکت بنادر دبی منطقه امارات متحده عربی گفت: “ما بسیار خوشحالیم که همکاری ما با NBDامارات، فراتر از انتظارات ما موفق بوده است. تجربه‌ای که مشتریان ما بدست می‌آروند، برای ما از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. هدف ابتکار معاملات هوشمند، قطع درخواست‌های سپرده گذاری در پیشخوان خدمات ما و تشویق فعالانه همه مشتریان به استفاده از امکانات CDM بانک NBD امارات برای نیازهای اضافی بوده است. شرایط پیش بینی نشده ایجاد شده توسط پاندمی COVID-19 باعث تسریع و تقویت معاملات آنلاین به عنوان شرایط عادی جدیدی است که مشتریان از آن استقبال می‌کنند. “

وی افزود: “مشارکت ما با NBD امارات بخشی از تلاش‌ها برای حمایت از استراتژی بدون کاغذ دبی برای تبدیل کلیه معاملات به صورت غیر کاغذی است. در این عصر دیجیتال، کارآیی و امنیت معاملات از ضروریات مطلق مشاغل است و این همکاری با شرکای محترم بانکی ما ثابت کرده که ما در مسیر درست پیش می‌رویم. فعال سازی تجارت هوشمند، ماهیت کاریست که درشرکت بنادر دبی انجام می دهیم. “

احمد القاسم، معاون ارشد اجرایی رئیس و سر گروه بانکداری شرکتی و نهادی NBDامارات گفت: “ما خوشحالیم که یک سیستم پرداخت یکپارچه، ایمن و نوآورانه ارائه می‌دهیم که بار کاغذ بازی را کاهش می‌دهد و راحتی بیشتری را برای مشتریان شرکت بنادر دبی منطقه امارات متحده عربی ایجاد می‌کند. توافق ما بر اساس تعهد NBD امارات برای همکاری با مشاغل بزرگ برای پیشبرد چشم انداز ملت هوشمند امارات متحده عربی است. “

این راه حل جدید به مشتریان شرکت بنادر دبی منطقه امارات متحده عربی کمک می‌کند تا پرداخت‌های بدون مراجعه به پیشخوان خدمات آن داشته باشند و همزمان بتوانند به بروز رسانی‌ها در زمان واقعی خود دریافت کنند. این راه حل بدون کاغذ علاوه بر کاهش موفقیت آمیز تعداد مراجعان در شعبه، نشان دهنده حمایت از حرکت ملی هوشمند امارات می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *