f594d712 c011 450d bd1e 6dc9208e592c 768x512 1

دومین برنده برلیانس «رفاه ملی» مشخص شد

تصویر روز: دومین قرعه‌کشی اولین مرحله هفتگی جشنواره «رفاه ملی» برگزار شد.
به گزارش تصویر روز مراسم دومین قرعه‌کشی هفتگی اولین مرحله جشنواره «رفاه ملی» همزمان با ولادت امام علی(ع) و بزرگداشت روز پدر در محل فروشگاه رفاه شعبه پارک‌رویال تهران با حضور دکتر رسول محمدی عضو محترم هیات‌مدیره و مدیرعامل، جمعی از مسئولان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، نمایندگان بانک ملی ایران، همکاران شرکت پرداخت الکترونیک سداد، قوه قضاییه و جمعی از خریداران اولین مرحله از قرعه‌کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی»، با رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم که به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام فروشگاه رفاه پخش شد، سرکار خانم «مرجان شاطرپور» از فولادشهر اصفهان به‌عنوان برنده خوش‌شانس دومین خودروی سواری برلیانس انتخاب و معرفی شدند.
این قرعه‌‌کشی از بین بیش از 200 هزار نفری که از 28 بهمن‌ماه تا پایان روز 6 اسفندماه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرید کرده و با کارت‌های بانک ملی و از پوزهای (کارت‌خوان) شرکت سداد مبلغ خرید خود را پرداخت کرده بودند، برگزار شد.
همچنین «محمود بوالحسنی» از استان لرستان اولین برنده قرعه‌کشی در حاشیه این مراسم، خودروی برلیانس خود را تحویل گرفت.
با آغاز فاز اول طرح «رفاه ملی» که در 6 فاز برنامه‌ریزی شده است، دارندگان ملی‌کارت بانک ملی می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور و استفاده از دستگاه‌های کارتخوان متعلق به بانک ملی مستقر در فروشگاه‌ها، علاوه‌بر برخورداری از تخفیفات ویژه و خرید کالاهای باکیفیت و متنوع در فروشگاه‌های رفاه، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی هفتگی هفت دستگاه خودروی سواری برلیانس امتحان کنند.
فاز اول این جشنواره از دوازدهم بهمن سال جاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر آغاز شده و تا 12 فروردین‌ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت و برنامه‌ریزی‌های آتی جهت ادامه این طرح در سطح کشوری انجام خواهد شد.
گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای شرکت در قرعه‌کشی‌های این جشنواره و بهره‌مندی از جوایز آن، نسبت به خرید کالا و استفاده از کارت بانک ملی ایران از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور اقدام کنند.

 

201e2e98 4ec6 4062 90b3 6b35d5c87c4f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *