raeisi.2

باید ابتدا با تخلفات بزرگ برخورد شود

تصویر روز: رئیس قوه قضاییه گفت :کوه خواری، تغییر کاربری اراضی زراعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سالهای اخیر، دماوند و حومه آن را نیازمند توجه ویژه کرده است.

به گزارش صدا وسیمای استان تهران ،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در هفته منابع طبیعی، پس از لواسان، نوبت به دماوند رسیدومقامات عالی قضایی و اجرایی جهت شرکت در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال صبح امروز وارد دماوند شدند.باید ابتدابا تخلفات بزرگ برخوردشود

وی افزود: دماوند به عنوان منطقه گردشگری به دلیل طبیعت زیبا و خوش آب و هوا، همواره یکی از محلهای مورد طمع زمین خواران و متعرضین به منابع طبیعی، در نزدیکی پایتخت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که موضوع صیانت از محیط زیست و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی را در دوره تحول یکی از اولویتهای دستگاه قضایی اعلام کرده است اوایل امسال اولین جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال را در لواسان برگزار کرد و امروز دومین جلسه این شورا با حضور جمعی از وزرا و مقامات عالی قضایی و اجرایی در دماوند برگزار شد.

در بدو ورود به دماوند، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ضمن بازدید میدانی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در دماوند قرار گرفت.

حضور در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه پیشین در لواسان و نیز اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه دیگر برنامه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دماوند خواهد بود.

بازدید میدانی رئیسی از آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در دماوند، روایت تخلفات گسترده قانونی در حضور عدلیه،بوده است .
رییس دستگاه قضاگفت : باید ابتدا با تخلفات بزرگ برخورد شودو جسارت انجام تخلف را باید از بین برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *