00

آغاز بکار «همیاران بازرس بسیج اصناف»

تصویر روز: رییس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: اولین جلسه توجیهی «همیاران بازرس بسیج اصناف» امروز در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف ، دکتر غلامرضا حسن پور در این جلسه اظهارداشت: طرح کاسبان امین بسیج اصناف با همکاری نهادها اجرا می شود
وی در جمع «همیاران بازرس بسیج اصناف» اظهارداشت:طبق فرموده مقام معظم رهبری معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است و باید با تمام توان پای کارباشیم و التهابات بازار را به حداقل برسانیم.
دکتر حسن پور در ادامه افزود: کسبه ای را امین می نامیم که با کمک بازرسان شناسایی شوند و بتوانند کمک حال این طرح باشند.
رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری معیشت مردم خیلی ضروری است و باید نظارت بشود و کاسبان امین پای کار بیایند و این طرح را به خوبی اجرا کنند.
دکتر حسن پور در پایان گفت: هماهنگی و نظارت را در سطح تهران و کشور باید گسترش دهیم و باید احساس بشود که کنترل و نظارت بسیج اصناف تاثیر بر معیشت مردم خواهد داشت.

«همیاران بازرس بسیج اصناف» شبکه جداگانه نیست

136444b8 f040 4982 b1c2 651f2a17c866

در ادامه این مراسم مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اعلام کرد: «همیاران بازرس بسیج اصناف» در کنار بازرسان اصناف و کمک حال آن‌ها است و یک شبکه جداگانه نیست.
مسعود امرالهی درباره قرارگاه اجرایی نظارت مردمی اصناف اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص کنترل بازار فرمایشاتی داشتند ، وزارت صمت طی توافق نامه‌ای از بسیج اصناف دعوت به همکاری کرد و ما نیز در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و کمک به اصناف و وزارت صمت با شناسایی نیروهای معتمد در محله‌های مختلف تهران تحت عنوان قرارگاه اجرایی نظارت مردمی اصناف فعالیت را شروع کرده‌ایم.
وی با اشاره به ایجاد شبکه «همیاران بازرس بسیج اصناف» در حوزه کالاهای اساسی گفت: در این خصوص به طور محله محور شروع به شناسایی و شبکه سازی افراد معتمد کردیم که به شکل نامحسوس در محله فعالیت می‌کنند و با مشاهده تخلف آن را به دبیرخانه قرارگاه اطلاع که برای پیگیری به بازرسان اصناف ارجاع می‌دهند.
مسعود امرالهی در پایان عنوان کرد: بازرسی‌های نامحسوس محله محور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
شایان ذکر است این طرح فعلا در استان تهران و جهت رفاه شهروندان در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
شهروندان می توانند هرگونه تخلفات و سواستفاده احتمالی را به شماره های 124 و 135 طلاع دهند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *