makarem.3

مشکلات معیشتی به شدت مردم را رنج می دهد

تصویر روز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه نابسامانی های اقتصادی و مشکلات معیشتی به شدت مردم را رنج می دهد، گفت: تا زمانی که موضوع ارز و گرانی آن حل و ساماندهی نشود، مشکل ارزاق و مایحتاج مردم حل نمی شود.
به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم از قم ، آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار وزیر کشور با اشاره به نابسامانی وضعیت ارز در کشور اظهار داشت: یکی از نکاتی که سبب بدبینی شده، تصور این موضوع است که دولت می خواهد قیمت ارز را بالا نگه دارد تا از این طریق مشکلات خود را حل کند.

وی افزود: تا زمانی که موضوع ارز و گرانی آن حل و ساماندهی نشود، مشکل ارزاق و مایحتاج مردم حل نمی شود، دولت باید با بهره گیری از نظرات کارشناسان به این مساله توجه کرده و برای رفع آن برنامه‌ریزی کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به بدعهدی غرب و آمریکا در برجام بیان کرد: آمریکا و ترامپ در حالی از یک توافق بین المللی خارج شدند که جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود عمل کرده بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: با وجود همه دشمنی ها و مشکلات کشور ما جزو امن ترین کشورهاست و امیدواریم همه مسئولین و دستگاه ها دست به دست هم دهند تا مشکلات برطرف شود.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات جامعه بیان کرد: نابسامانی های اقتصادی و مشکلات معیشتی به شدت مردم را رنج می دهد و یکی از این مشکلات که همه از آن دم می زنند موضوع دلال ها است، اگر با دلال ها محکم برخورد شود در کاهش گرانی ها مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: داد همه از دست این دلالان بلند است اما در عین حال کسی نمی تواند جلوی شان را بگیرد، اینها چه کسانی هستند که زور دستگاه قضا و دولت به آنها نمی رسد، این مساله برای مردم و افکار عمومی تبدیل به معما شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *